استکبارستیزی عامل پویایی انقلاب اسلامی است
کد خبر: 3653403
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳

استکبارستیزی عامل پویایی انقلاب اسلامی است

گروه سیاسی: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با بیان اینکه مقابله ملت ایران با استکبارجهانی پایانی ندارد، گفت: استکبارستیزی عامل پویایی انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین محمدحسین‌ روحی یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، 24مهرماه در جلسه هماهنگی بزرگداشت یوم‌الله سیزده آبان (روز مبارزه با استکبار جهانی) که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد، با بیان اینکه زندگانی ائمه اطهار(ع) نقشه راهی برای پیروان و شیعیان آن‌ها است، اظهارکرد: امید است بتوان در راستای معرفت به اهل‌بیت(ع) در مسیر روشن و ترسیم‌شده قدم برداریم.
وی با اشاره به اینکه هدف از برگزاری این نشست هم‌فکری، تبادل‌نظر همچنین برنامه‌ریزی پیرامون بزرگداشت این روز است، افزود: لازم است مراسم سیزدهم آبان شکل و شمایل عزای حسینی(ع) را به خود بگیرد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز با اعلام اینکه(غیرت انقلابی) شعاری است که برای این مراسم ملی در نظر گرفته‌شده است، تصریح کرد: فضای به وجود آمده توسط استکبار جهانی بسترساز فرصتی برای رسیدن به اهداف شوم و مدنظر آن‌ها است که باید در این بخش با بصیرت وارد عمل شد.
آمریکا به سبب مواضع قاطع فرمانده کل سپاه پاسداران عقب‌نشینی کرد
این مسئول با تأکید بر اینکه وحدت نظر و اتفاق‌نظر داشتن ملت ایران در برابر یاوه‌گویی‌های ترامپ دستاورد خوبی محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: آمریکا به سبب مواضع قاطع فرمانده کل سپاه پاسداران عقب‌نشینی کرد.
روحی یزدی گفت: پیش‌ از این برخی مراکز وابسته به سپاه نیز توسط آمریکا تحریم شده بود اما هیچ‌گاه استکبار جهانی به هدف شوم خود به سبب اقتدار سپاه و ملت نرسیده است.
وی با اشاره به اینکه برجام موکول به کنگره شده تا در زمان ۶۰ روز به نتایج نهایی برسد، ادامه داد: در مقطع زمانی کمی مسئولان رده‌بالای کشور در دفاع از نظام اتفاق‌ نظر داشته‌اند که خوشبختانه این امر امروزه در کشور نمود پیداکرده است.
سخنرانی سرداران سپاه در یوم الله سیزدهم آبان
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: مواضع اخیر ترامپ؛ اتحاد ملت ایران را به همراه داشت، امید است در روز سیزدهم آبان حضور تمام اقشار مختلف مردمی را در صحنه شاهد باشیم.
وی با اعلام اینکه ۵۰ درصد جمعیت ایران زیر ۳۰ سال هستند، خاطرنشان کرد: این افراد خاطره‌ای از انقلاب ندارند لذا ورود جوانان و نوجوانان در صحنه تأمین زیرساختی اساسی برای آینده کشور است.
این مسئول با تأکید بر اینکه جایگاه دانش آموزان در یوم الله سیزدهم آبان به قوت خود باقی خواهند ماند، ادامه داد: سرداران سپاه انقلاب اسلامی سخنرانان بزرگداشت سیزدهم آبان خواهند بود تا این مهم مشتی بر دهان ترامپ و آمریکا باشد تا دشمنان بدانند سپاه بهتر و باقوتی بیش از گذشته در کشور فعالیت دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با بیان اینکه درصدد هستیم راهپیمایی از ساعت ۹ لغایت ۱۱ در نظر گرفته شود، اظهار کرد: مسیر پیشنهادی راهپیمایی از میدان توحید به سمت مصلی خواهد بود.
روحی یزدی اعلام کرد: سخنران بزرگداشت یوم‌الله ۱۳ آبان و روز ملی استکبار ستیزی سردار یوسف مولایی، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خواهد بود.

captcha