اقامه نماز؛ رمز ماندگاری نهضت عاشورا
کد خبر: 3653419
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱

اقامه نماز؛ رمز ماندگاری نهضت عاشورا

گروه معارف: نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز رمز ماندگاری نهضت عاشورا اقامه نماز دانست و گفت: باید به برپایی نماز اهمیت بسیاری دهیم و هرگز از آن غافل نشویم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت الاسلام و المسلمین صادق رزاقی، نماینده ولی فقیه در دانشگاه‌های استان البرز، 24مهرماه در تجمع بزرگ دانشگاهیان عاشورایی استان البرز که در مصلای نماز جمعه کرج برگزار شد، اظهارکرد: مکتب امام حسین(ع) می‌تواند تأثیرات بسیار مثبتی را در زندگی افراد داشته باشد.
وی درس گرفتن از مکتب امام حسین(ع) را مهم خواند و افزود: مکتبی که آزادگی و حریت را برایت به ارمغان می‌آورد و کلاس‌های این دانشگاه بزرگ در همه جای عالم، امکان برگزاری دارد.
این مسئول همچنین بر اهمیت نماز و لزوم برپایی آن در جامعه تاکید کرد و گفت: این فریضه واجب الهی را بایستی بیش از پیش در جامعه برپا داشت.
رزاقی گفت: اگر بخواهیم ادامه دهنده نهضت عاشورایی باشیم باید نماز را در هر شرایطی اقامه کنیم.
نماینده ولی فقیه در دانشگاه های استان البرز ادامه داد: امام حسین(ع) و یارانش در ظهر عاشورا و در اوج جنگ نماز را برپا کردند و این فریضه الهی را ادا کردند.
وی ابرازکرد: رمز ماندگاری نهضت عاشورا اقامه نماز است، بنابراین ما نیز باید به برپایی نماز اهمیت بسیاری دهیم و هرگز از آن غافل نشویم.
در این مراسم عزاداری که با حضور پرشور دانشجویان برگزار شد، ضمن اجرای مداحی و سینه‌زنی، مراسم راهپیمایی سینه زنی در خیابان نیز برگزار شد.
همچنین در این مراسم دانشگاهیان استان البرز بیانیه‌ای را در جهت محکوم کردن سخنان سخیف رئیس جمهور آمریکا قرائت کردند.

captcha