13 آبان برای همیشه زنده نگه داشته شود
کد خبر: 3653438
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹

13 آبان برای همیشه زنده نگه داشته شود

گروه سیاسی: مسئول رسیدگی به امور مسجد استان البرز گفت: روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار و از الزامات انقلاب اسلامی است و باید همیشه زنده نگه داشته شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، علیرضا سعیدی، مسئول رسیدگی به امور مسجد استان البرز، 24مهرماه در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت یوم الله 13 آبان استان البرز اظهارکرد: روز 13 آبان یوم الله است و مناسبتی بزرگ به شمار می‌رود، امروز امریکا ابزار یکپارچگی ما را فراهم کرده است.
وی افزود: اتفاقات این چنینی خدایی است مانند مراسم شهید حججی که مردم همه همصدا آمدند و جنایات گروه‌های تروریستی را محکوم کردند و تصویر واقعه عاشورا زنده شد.
این مسئول بیان کرد: دست خدا با انقلاب است و ما باید تلاش کنیم در رابطه با یوم الله بودن این حماسه توجه بیشتری نشان دهیم و موضوع 13 آبان را باید الهی کرد و روز مبارزه با استکبار از الزامات انقلاب اسلامی است و باید همیشه زنده نگه داشته شود.
سعیدی خاطرنشان کرد: عدم حضور مسئولان در این نوع نشست‌ها جای گلایه دارد که لازم است هرچه سریعتر مورد رسیدگی قرار گیرد.
مسئول رسیدگی به امور مسجد استان البرز گفت: ائمه جمعه و جماعات را باید برای این روز آماده کرد، در البرز یک‌هزار و 9 پایگاه بسیج و مسجد داریم که باید برای این روز مهم از آن‌ها بهره گرفت.
در این نشست مقرر شد تا راهپیمایی 9 تا 11 صبح روز 13 آبان باشد و بر محوریت دانش‌آموزی با دعوت از همه اقشار مردم تاکید شد.

captcha