«فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین»/ بیاموزید برای اربعین محصول خلاقانه تولید کنید
کد خبر: 3653454
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲

«فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین»/ بیاموزید برای اربعین محصول خلاقانه تولید کنید

گروه جامعه: رویداد نوآورانه «فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین» با هدف کمک به افراد خلاق و نوآور برای تبدیل ایده به محصول خلاقانه ویژه اربعین برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) «فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین» رویدادی است نوآورانه، کارآفرینانه و استارتاپی که به آماده سازی محصولات، خلاقیت‌ها و نوآوری‌ها برای ارائه در پیاده روی اربعین امسال کمک می‌کند.

شتاب‌دهنده «شفق» در راستای ترکیب نوآوری و دانش با فعالیت‌ها و محصولات فرهنگی-مذهبی، این بار با مشارکت ستاد اربعین، فرهنگ‌سرای رسانه و شبکه‌های اجتماعی و حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری (ستاد توسعه فناوری های نرم و هویت ساز)، مرکز رشد و شکوفایی فناوری‌ها و هنرهای قرآنی جهاد دانشگاهی، مجموعه ویراستاران و سایر مجموعه‌های همراه رویدادی خلاقانه را برگزار می‌کند.

این رویداد برای دومین سال پیاپی است که برگزار می‌شود و در سال گذشته از مجموعه 12 تیم، چهار محصول در اربعین مورد استفاده قرار گرفت که آماری قابل توجه است. گزارش تیم‌ها و محصولات سال گذشته در کانال شفق به نشانی ShafaghChannel@ قابل مشاهده است.

ثبت نام و شرکت برای عموم علاقمندان به پیاده روی اربعین، خلاقان و ایده‌پردازان فرهنگی و صاحبان محصولات و خدمات فرهنگی آزاد است. امسال در دو بخش افراد خلاق و همچنین مؤسسات، شرکت‌ها و استارتاپ‌های دارای محصول آماده یا نیمه آماده مرتبط با اربعین در خدمت عزیزان هستیم تا ضمن کمک به طراحی یا ارتقای ایده‌ها و محصولات، زمینه سرمایه گذاری و تبلیغ این محصولات را با کمک ستاد اربعین و سایر مجموعه ها فراهم سازیم.

در طول این چهار روز رویداد که از ظهر چهارشنبه (ساعت 1 تا 7) آغاز و تا عصر شنبه (سه روز از 8 صبح تا 7 عصر) ادامه می‌یابد، می‌کوشیم ایده‌ها یا محصولات فرهنگی شرکت‌کنندگان را برای ارائه هر چه بهتر در اربعین امسال آماده کنیم تا نوآورانه‌تر بتوانند پاسخگوی نیازهای شرکت‌کنندگان آیین بزرگ اربعین باشند.

شنبه عصر، اختتامیه ای با حضور مسئولان مربوطه برگزار خواهد شد. در این اختتامیه تیم های اول تا سوم معرفی می شوند تا از جوایز 50میلیون ریالی، 30میلیون ریالی و 20میلیون ریالی بهره‌مند شوند. ضمنا حامیان برنامه از سایر تیم های موفق نیز برای به ثمر نشاندن محصولاتشان حمایت خواهند کرد.

برای ثبت نام در این رویداد نوآورانه به آدرس https://evand.com/events/arbaeen96 مراجعه کنید.

«فرصت‌هایی با پای پیاده: نوآوری در اربعین»/ بیاموزید برای اربعین محصول خلاقانه تولید کنید
captcha