یاوه‌گویی‌های ترامپ جایگاه سپاه پاسداران را خدشه‌دار نمی‌کند
کد خبر: 3653462
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
حجت‌الاسلام مرادبیگی:

یاوه‌گویی‌های ترامپ جایگاه سپاه پاسداران را خدشه‌دار نمی‌کند

گروه اجتماعی: مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام گفت: سپاه پاسداران مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام است و یاوه‌گویی‌های ترامپ نمی‌تواند جایگاه این نیروی مردمی را خدشه‌دار کند .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از روابط عمومی حوزه علمیه صاحب‌الزمان (عج) ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین وعد مرادبیگی، مدیر حوزه‌های علمیه استان ایلام امروز در جلسه شورای معاونان حوزه علمیه استان ایلام با بیان اینکه اخلاق طلبگی حکم می‌کند که طلبه مسئولیت‌پذیر باشد، اظهار کرد: اگر بخواهیم طلاب در جامعه اثر گذار باشند باید اخلاق و مسائل اخلاقی را رعایت کنند که می‌تواند بر روی رفتارها و پژوهش اثرگذار باشد، چون نگاه ویژه به اخلاق در حوزه‌ها موجب تقویت بنیادهای علمی و افزایش فعالیت‌های علمی خود را افزایش دهید .
وی در ادامه به مسائل روز اشاره و تصریح کرد: یکی از مسائلی که در جامعه وجود دارد حرف‌های اخیر ترامپ در خصوص سپاه پاسداران است، نباید فراموش کرد که سپاه یکی از پایه‌های اصلی نظام است و موجب ترس و دشمنان و امنیت منطقه است .
مدیر حوزه‌‌های علمیه استان ایلام ادامه داد: سپاه نهادی جهادی و انقلابی و در بین مردم محبوب است و ترامپ با این فرا فکنی‌ها نمی‌تواند سپاه پاسداران را بد نام کند .
مرادبیگی با بیان اینکه سپاه با نگرش انقلابی، جهادی و ولایی به عنوان یک سپر محکم در مقابل طرح‌های دشمنان قرار گرفته و یاور مظلومان عالم است، عنوان کرد: سپاه پاسداران مایه اقتدار نظام جمهوری اسلامی و حتی جهان اسلام است و یاوه‌گویی‌های استکبار نمی‌تواند این نیروی مردمی را خدشه‌دار کند.
captcha