تجمع دانشجویان و طلاب تبریز در اعتراض به سخنان ترامپ
کد خبر: 3653464
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷

تجمع دانشجویان و طلاب تبریز در اعتراض به سخنان ترامپ

گروه سیاسی: طلاب حوزه‌های علمیه در اعتراض به سخنان سخیف رئیس جمهور امریکا علیه ایران اسلامی تجمع کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، جمعی از اساتید و طلاب حوزه علمیه تبریز در پی سخنان نابخردانه ترامپ با تعطیلی کلاس درس خود شعار مرگ برآمریکا، مرگ براسرائیل، مرگ برترامپ سردادند.
حجت‌الاسلام سیدمحمدعلی آل هاشم، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در اجتماع طلاب و روحانیون حوزه‌های علمیه تبریز با اشاره به اینکه این یاوه گویی های سردمداران سلطه تازگی ندارد، گفت: این سخنان بی ارزش و سخیف هیچ تاثیری در اراده آهنین ملت ایران ندارد و ایران اسلامی در برابر این تهدیدها هرگز کوتاه نخواهد آمد.
وی، افزود: ترامپ می خواهد با این رفتارها به ایران فشار بیاورد تا کشورمان را به پای میز مذاکره بکشاند اما خیال باطل دارد.
امام جمعه تبریز همچنین با تاکید براینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره محبوب قلوب همگان است افزود: سپاه پاسداران در مقابل دشمنان اسلام ایستاده و مایه اقتدار کشور است.
وی با اشاره به اینکه دشمنان اسلام از اقتدار سپاه پاسداران در هراس هستند، گفت: آنها حامی و تربیت کننده داعش و تمامی تروریست‌ها هستند و سپاه سد محکم در برابر این تکفیری هاست.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی افزود: سپاه همواره مورد حمایت رهبری، مردم و مسئولان است چون این قدرت بزرگ حامی آرمان های انقلاب اسلامی، امام راحل(ره) و رهبری بوده و خواهد بود.
در پایان این تجمع، شرکت کنندگان با قرائت بیانیه ای یاوه گویی‌های اخیر ترامپ را محکوم کردند.
captcha