عدالت فرهنگی؛ رویکرد مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
کد خبر: 3653470
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۰
حسینی بیان کرد:

عدالت فرهنگی؛ رویکرد مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی

گروه فرهنگی: معاون امور حقوقی و مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عدالت فرهنگی را از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی نمایشگاه‌های کتاب استانی نیز دایر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، سید هادی حسینی، معاون امور حقوقی و مجلس وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز 24 مهرماه در آیین افتتاحیه دوازدهمین نمایشگاه کتاب چهارمحال و بختیاری که با حضور نماینده ولی‌فقیه در استان، جمعی از مسئولین دستگاه‌های فرهنگی و عموم مردم علاقه‌مند در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی استان برگزار شد، کتاب را هدیه خداوند به بشر دانست و افزود: پیامبران با کتاب مبعوث شدند و کتاب برای انتخاب راه درست به سوی تعالی و حفظ کرامات اخلاقی برای بشر فرستاده شد.
وی عدالت فرهنگی را از رویکردهای مهم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواند و گفت: در راستای اجرای عدالت فرهنگی نمایشگاه‌های کتاب استانی نیز دایر شد.
حسینی با اشاره به اینکه گسترش فضاهای مجازی مانع از پیشرفت کتاب نشده و کتاب هنوز پیشتاز است، اظهار کرد: برگزاری نمایشگاه‌های کتاب به دلیل جمع شد اصحاب قلم و ناشران مختلف بسیار اهمیت دارد و جامعه را در مسیر هدایت قرار می‌دهد.
معاون امور حقوقی وزیر فرهنگ خطاب به رئیس‌جمهور آمریکا تصریح کرد: ملت ایرانی ملت بزرگی است، همه ما سپاهی هستیم و آمریکا و دشمنان کشور هرگز نمی‌توانند با ایران مقابله کنند.
وی عنوان کرد: اگر لازم باشد همه مردم لباس نظامی به تن خواهند کرد و راه شهدای اسلام و انقلاب را ادامه می‌دهند. ایران ملتی راست‌قامت بوده و با مقاومت و استواری راست‌قامت می‌ماند.
در ادامه بازدید از نمایشگاه، معاون امور حقوقی وزیر فرهنگ 50 میلیون تومان کتاب خریداری و به کتابخانه‌های مناطق محروم چهارمحال و بختیاری اعطا کرد.

captcha