مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در تهران برگزار می‌شود
کد خبر: 3653478
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴

مرحله استانی جشنواره قرآنی مدهامتان در تهران برگزار می‌شود

گروه مسابقات: مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان روز 28 مهرماه در استان تهران و با حضور 850 شرکت کننده برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، مرحله استانی دوازدهمین دوره جشنواره قرآنی مدهامتان در استان تهران از صبح روز جمعه 28 مهرماه و در آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) آغاز می‌شود.
بر همین اساس این مسابقات که 850 نفر از اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان تهران در آن حضور دارند، در دو بخش بانوان و آقایان و در رشته‌های مختلف برگزار می‌شود. این مسابقات در بخش آقایان در تالار شیخ صدوق و شیخ کلینی و در بخش بانوان در نگارخانه عترت آستان حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برگزار می‌شود.
این مسابقات در نوبت قبل از ظهر ویژه شرکت کنندگان شهرستان‌های استان تهران و در نوبت بعدازظهر نیز ویژه شرکت کنندگان شهر تهران بزرگ است. نفرات برتر این مسابقات به مرحله کشوری جشنواره مدهامتان معرفی خواهند شد.
این رقابت‌ها در بخش آقایان بالای 18 سال در رشته های حفظ کل قرآن کریم، حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل و اذان برگزار می‌شود. همچنین در بخش بانوان نیز شاهد برگزاری رشته‌های حفظ کل قرآن و قرائت خواهیم بود.
در بخش زیر 18 سال نیز رشته‌های صحت قرائت و اذکار نماز،‌ حفظ پنج جزء قرآن کریم و قرائت در نظر گرفته شده است. همچنین در این روز نیز آزمون بخش مفاهیم این جشنواره که به صورت اینترنتی و سراسری خواهد بود نیز برگزار می‌شود.
captcha