اعلام فراخوان سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان «عاشورایی» در کرمانشاه
کد خبر: 3653480
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۹

اعلام فراخوان سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان «عاشورایی» در کرمانشاه

گروه فرهنگی: فراخوان سومین سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان عاشورایی با محور شعر عاشورایی، عکس و قطعه‌های صوتی در کرمانشاه اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه، فراخوان سومین سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان عاشورایی با محوریت شعر عاشورایی، عکس و قطعه‌های صوتی در کرمانشاه اعلام شد.
این سوگواره ملی به‌صورت دوسالانه در چهاربخش شعر، عکس «حرفه‌ای و آماتور»، قطعه‌های صوتی «پاکدست» و کلیپ‌های تصویری فعالیت خود را آغاز کرده و مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار در این سوگواره تا اول آذرماه سال‌جاری ادامه دارد.
علاقمندان به‌منظور ثبت‌نام و کسب اطلاعات می‌توانند به پایگاه اینترنتی سوگواره به آدرس www.roozevgee.ir  و کانال تلگرامی به آدرس t.mme/rooz e  vaghee مراجعه و یا با شماره تماس 33035300- 024 تماس بگیرند.
یادآور می‌شود، سومین سوگواره ملی میعادگاه دانشجویان «عاشورایی» به میزبانی حسینیه اعظم، جهاد دانشگاهی استان زنجان و سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور برگزار می‌شود.
ترویج هنر متعالی انقلابی، اشاعه سبک و سیاق زندگی حسینی در جامعه به‌ویژه در بین جوانان و نوجوانان، بدعت‌شناسی و آگاهی از زمینه‌های ورود بدعت و تحریف در فرهنگ عاشورایی به‌منظور بهره‌گیری مؤثر و مستمر و کاربردی قابل انعکاس در فضای جامعه از اهداف برگزاری این سوگواره به‌شمار می‌آید.
captcha