استفاده از حداکثر توان ناوگان اتوبوسی برای انتقال زائران اربعین
کد خبر: 3653494
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خبر داد:

استفاده از حداکثر توان ناوگان اتوبوسی برای انتقال زائران اربعین

گروه اجتماعی: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان تاکید کرد: برای انتقال زائران اربعین از حداکثر توان ناوگان اتوبوسی استفاده می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از ایسنا، ایرج دست‌نشان در جلسه کمیته حمل و نقل و سوخت استان که ویژه اربعین امسال برگزار شد، افزود: زائران اربعین استان زنجان از مرز خسروی جابه‌جا می‌شوند و هر گونه ثبت‌نام زائران زنجانی برای اعزام به سایر مرزها، غیرقانونی است.
وی با بیان اینکه برای برقراری نظم در تردد و رفاه حال زائران اربعین حسینی و طبق مصوبه ستاد اربعین، استان‌های خروج زائران اربعین حسینی هشت استان شامل اردبیل، آذربایجان‌شرقی و غربی، سمنان، زنجان، همدان، کردستان و کرمانشاه هستند، ادامه داد: همچنین انتقال زائران اتباع خارجی از مرز رسمی خسروی به کربلای معلی صورت می‌گیرد.
این مسئول با تاکید بر اینکه از حداکثر امکانات ناوگان اتوبوسی استان برای ‌انتقال زائران اربعین استفاده می‌شود، به وجود دستورالعمل بازگشت برای زائران اربعین استان‌های مختلف اشاره و اظهار کرد: طبق مصوبه ابلاغی ستاد اربعین به همه استان‌ها، زائران در زمان بازگشت هم باید از مرزهای زمان رفت خود به کشور بازگردند و در این رابطه هیچ‌ استثنایی وجود ندارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان خاطرنشان کرد: طبق مهر مندرج در روادید، زائران نمی‌توانند از مرز دیگری وارد یا خارج شوند، زیرا هیچ‌گونه سرویسی برای دسترسی به سایر مرزها در استان‌های سراسر کشور پیش‌بینی نشده است.
captcha