پرویز آزادی، مدیر برتر سینمایی شد
کد خبر: 3653506
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷

پرویز آزادی، مدیر برتر سینمایی شد

گروه فرهنگی: پرویز آزادی، مدیر سینما بهمن زنجان در ارزشیابی مدیران سینمایی، برتر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از زنجان، به نقل از فارس، ارزشیابی مدیران امور سینمایی استان‌ها و مدیران سینماها با حضور تمامی مدیران ستادی و طی یک جلسه مشترک از سوی مؤسسه فرهنگی تبلیغاتی بهمن سبز حوزه هنری صورت گرفت.
در این ارزشیابی مدیران سینمایی زیر نظر حوزه هنری در بخش‌های مختلف و بر اساس فاکتورهای تعیین شده مورد ارزیابی قرار گرفتند.
بر اساس ارزشیابی صورت گرفته  پرویز آزادی، مدیر سینما بهمن زنجان در ارزشیابی کارکنان، مدیران امور سینمایی و مدیران سینماهای استان‌ها به عنوان برترین مدیر سینما در کشور معرفی شد.
طبق اعلام حوزه هنری پرویز آزادی مدیر سبنما بهمن زنجان در حوره‌هایی همچون، جذب مخاطب ارائه خدمات به مشتریان و ... برتر شد.
در لوح اهدایی به پرویز آزادی آمده است:
تلاش متعهد و صادقانه جنابعالی و همکارانتان در سینما بهمن زنجان برای خدمت‌رسانی به مردم شریف این منطقه و ارتقای وضعیت سینمای این شهر قابل تقدیر است، امید که در سایه توجهات حضرت باری تعالی همواره موفق و موید باشید.
لازم به ذکر است، استان زنجان با داشتن بیش از یک میلیون و 80 هزار نفر جمعیت دارای یک سالن سینمایی به نام سینما بهمن است که این سینما دارای 231 صندلی بوده و توسط پرویز آزادی مدیریت می‌شود.
captcha