برگزاری دومین یادواره «عقیله النساء» ویژه بانوان در رشت
کد خبر: 3653534
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴

برگزاری دومین یادواره «عقیله النساء» ویژه بانوان در رشت

گروه اجتماعی: مسئول برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان گیلان گفت: دومین یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان استان با عنوان «عقیله النساء» فردا در سالن نیروی انتظامی استان گیلان برگزار خواهد شد.

محبوبه مطلوب، مسئول برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان استان گیلان تحت عنوان «عقیله النساء» در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، گفت: مقاومت فرزندان انقلاب و مدافعان حرم، خواب را از چشمان دشمنان ربوده است و امنیت ایران اسلامی را فراهم آورده و کمترین کاری که می‌توانیم بکنیم این است که یاد این عزیزان را گرامی داریم و خانواده‌های معززشان را تکریم کنیم.

وی خاطرنشان کرد: دلاوری رزمندگان ما در کیلومترها دورتر از وطن با هیچ زبان و عملی قابل تشکر و پاسداشت نیست و این ماییم که تلاش می‌کنیم از برکت نام و مقام آنها توجه و رحمت ایزدی را جلب کنیم.

مسئول برگزاری یادواره «عقیله‌النساء» گیلان افزود: همسران، دختران، مادران و خواهران شهدای مدافع حرم با صبوری و استقامتی که از حضرت زینب کبری(س) آموخته‌اند اجر جهاد عزیزان خویش را چند برابر کرده‌اند و هزاران سال پس از کربلا و خطبه غرای عمه سادات که فرمود «ما رایت الا جمیلا» را به منصه ظهور نهاده‌اند.

مطلوب از برگزاری یادواره شهدای مدافع حرم ویژه بانوان استان خبر داد و عنوان کرد: دومین یادواره «عقیله النساء» ساعت 14:30 فردا، 25 مهر در سالن نیروی انتظامی استان گیلان واقع در میدان انتظام رشت برگزار خواهد شد.

captcha