راه‌اندازی 17 دستگاه خودپرداز پست‌بانک روستاهای ایلام
کد خبر: 3653543
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
بیرامی خبر داد:

راه‌اندازی 17 دستگاه خودپرداز پست‌بانک روستاهای ایلام

گروه اجتماعی: مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام گفت: در مناطق محروم تعداد 17 دستگاه خودپرداز بانکی با همکاری پست‌بانک به‌عنوان بانک تخصصی حوزه ICT در روستاهای استان ایلام نصب و راه‌اندازی شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از ایلام، به نقل از ایسنا، عباس بیرامی، مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان ایلام، اظهار کرد: در راستای برنامه‌های اقتصاد مقاومتی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و همچنین کاهش هزینه تردد روستائیان به نقاط شهری جهت دریافت خدمات بانکی و با دریافت اعتبار از محل اعتبارات داخلی وزارت مربوط به پروژه نصب دستگاه‌های ATM در مناطق محروم تعداد 17 دستگاه خودپرداز بانکی با همکاری پست‌بانک به‌عنوان بانک تخصصی حوزه ICT در روستاهای استان ایلام نصب و راه‌اندازی شده‌اند .
وی افزود: در توزیع این دستگاه‌های ATM سعی شده به‌صورت متوازن در تمام شهرستان‌های استان و همچنین روستاهایی که در مسیر تردد زائرین اربعین اباعبدالله(ع) قرار دارند توزیع شوند .
بیرامی عنوان کرد: در فازهای بعدی این پروژه که توسط وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ گردد تلاش خواهد شد که تعداد بیشتری ATM به استان ایلام اختصاص یابد
captcha