برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مسیر افزایش فرهنگ و امید در جامعه باشد
کد خبر: 3653556
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۳
سرپرست اداره ورزش و جوانان اردبیل:

برنامه‌های فرهنگی و ورزشی در مسیر افزایش فرهنگ و امید در جامعه باشد

گروه اجتماعی: سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل با گرامیداشت هفته تربیت بدنی، افزود: برنامه‌های فرهنگی و ورزشی باید در مسیر افزایش فرهنگ و امید در جامعه باشد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اردبیل، به نقل از فارس، عوض نخست، صبح امروز در دیدار با مسؤولان ورزشی شهرستان اردبیل در جلسه هماهنگی برنامه‌های هفته تربیت‌بدنی، اظهار کرد: اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل برای گرامیداشت این هفته، برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی کرده که به فراخور زمان اجرا خواهد شد.

وی افزود: امسال شعار هفته تربیت‌بدنی تلاش برای برقراری سلامت و امید با عنوان " ورزش، سلامت، فرهنگ و امید " بوده و امیدواریم با بسیج نیروها و تعامل بیشتر با ورزش دوستان در دستیای به اهداف تعیین شده موفق عمل کنیم.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی، در شهرستان اردبیل بیش از 40 برنامه در زمینه‌های فرهنگی و ورزشی برنامه‌ریزی شده و با حضور پرشور ورزش‌دوستان امیدوار به اجرای مناسب این برنامه‌ها خواهیم بود.
نخست ادامه داد: از جمله برنامه‌های درنظر گرفته شده در هفته ورزش، برگزاری اردوهای فرهنگی و ورزشی در کنار میزبانی از مسابقات طناب‌کشی، دارت، دوچرخه‌سواری، ژیمناستیک، اسکیت، کاراته و چندین رشته پرطرفدار ورزشی دیگر خواهد بود.
وی به ضرورت تجلیل از مدال‌آوران و قهرمانان ورزشی اشاره کرد و گفت: برگزاری مراسم تجلیل از ورزشکاران و قهرمانان شهرستان اردبیل از برنامه‌های مهم اجرایی در هفته تربیت بدنی سال جاری خواهد بود.
سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان اردبیل بیان کرد: برنامه‌های درنظر گرفته شده ورزشی باید در مسیر افزایش فرهنگ و امید در بین ورزش‌دوستان باشد و اداره ورزش  و جوانان شهرستان اردبیل در این مسیر تمامی تلاش‌ خود را به کار خواهد بست.
captcha