دیوانگی ترامپ دسیسه آمریکا است/ سپاه بازوی توانمند نظام است
کد خبر: 3653572
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
امام جمعه مهدی‌شهر:

دیوانگی ترامپ دسیسه آمریکا است/ سپاه بازوی توانمند نظام است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه مهدی‌شهر با بیان اینکه دیوانگی ترامپ دسیسه آمریکا است و سپاه بازوی توانمند نظام محسوب می‌شود، گفت: مسئولان به اربعین حسینی کمک کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان، به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد بارانی ظهر امروز در نشست شورای اداری شهرستان مهدی‌شهر به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به اهمیت جایگاه نهضت عاشورا در تاریخ اسلام اظهار داشت: دکتر شریعتی در جمله‌ای می‌گوید که «آنان که رفتند کار حسینی کردند و آنان که مانده‌اند باید کار زینبی کنند وگرنه یزیدی‌اند» و امروز کار زینبی کردن نجات خانواده‌ها از جنگ نرم است و فضای سخت امروزی که به‌ویژه در فضای مجازی برای جوانان و نوجوانان ایجاد شده است خانواده‌ها باید دقت‌های لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به راهبرد و دسیسه‌های دشمنان تصریح کرد: دیوانگی ترامپ دسیسه آمریکا است و با دیوانگی می‌خواهند امتیاز بگیرند و بگویند چون دیوانه است، دست خودش نیست که چه‌کار می‌کند.

امام جمعه مهدی‌شهر با تقدیر از مواضع روحانی رئیس‌جمهوری در رابطه با مواضع‌گیری و گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: امروز دیدیم که همه از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حمایت کردند و سپاه پاسداران بازوی توانمند و قدرتمند نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بارانی خاطرنشان کرد: یکدل شدن همه مردم و مسئولان در برابر دشمن نیاز همیشگی کشور است و این یکپارچگی، وحدت و همدلی مردم در برابر گستاخی‌های اخیر ترامپ علیه ملت ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ستودنی است.

وی با اشاره به راهپیمایی جهانی اربعین حسینی در کربلای معلی از این آیین، تحت عنوان بزرگ‌ترین همایش جهان اسلام نام برد و افزود: شهرستان مهدی‌شهر با کمیته اسکان روزی 3 هزار نفر و کمیته تغذیه روزی 10 هزار نفر و کمیته اعزام به کربلا فعالیت می‌کند و دستگاه‌های اجرایی و مسئولان شهرستان مهدی‌شهر به اربعین حسینی کمک کنند.
captcha