ارائه و استفاده از کالاهای استاندارد حق مسلم مردم است
کد خبر: 3653616
تاریخ انتشار : ۲۴ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲

ارائه و استفاده از کالاهای استاندارد حق مسلم مردم است

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی با بیان اینکه ارائه و استفاده از کالاهای استاندارد حق مسلم مردم است، گفت: استاندارد کالاهای ایرانی باید به سطح استانداردهای جهانی برسد تا بتوانیم در راستای ارائه خدمات به مردم نقش بهتری را ایفا کنیم.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی، آیت الله ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد، امروز در دیدار مدیرکل استاندارد خراسان شمالی، اظهار داشت: اطلاع‌رسانی صحیح و آگاهی دادن به مردم برای بهتر زیستن، فرهنگ عمومی جامعه را ارتقا می‌دهد.
وی اضافه کرد: اگر مردم با کسب اطلاعات دقیق‌تری نسبت به خرید کالاهای ضروری خود اقدام کنند بسیاری از معضلات، بیماری‌ها و درگیری‌های ناشی از استفاده از جنس‌های تقلبی در جامعه به وجود نمی‌آید.
رییس شورای فرهنگ عمومی استان خراسان شمالی خاطرنشان کرد: اگر استاندارد در ساخت ملزومات زندگی بشر رعایت شود حادثه‌هایی مانند زلزله و سیل کمتر خسارت به بار خواهد آورد.
آیت الله یعقوبی افزود: مسؤولان استان باید در ساخت منازل مسکونی به‌ویژه منازل جدیدی که برای زلزله‌زدگان استان ساخته می‌شود، بر اساس استانداردهای مربوط، دقت نظر بیشتری داشته باشند.
نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی تأکید کرد: استاندارد کالاهای ایرانی باید به سطح استانداردهای جهانی برسد تا بتوانیم در راستای ارائه خدمات به مردم نقش بهتری را ایفا کنیم.
captcha