صهیونیست‌ها 70 کانال تلویزیونی قابل دریافت در ایران دارند
کد خبر: 3653638
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۱
پورمحمدی:

صهیونیست‌ها 70 کانال تلویزیونی قابل دریافت در ایران دارند

گروه اجتماعی: رئیس دادگستری رفسنجان گفت: صهیونیست‌ها 70 کانال تلویزیونی قابل دریافت در ایران دارند که دقیقا نوک پیکان و حمله‌شان، خانواده به ویژه زنان و مادران در خانواده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام مهدی پورمحمدی، رئیس دادگستری رفسنجان دیروز دوشنبه، 24 مهر در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان گفت: با توجه به اینکه یکی از آسیب‌های بزرگ در کل دنیا مسائل خانواده است، کارگروه تخصصی ازدواج و طلاق در شورای فرهنگ عمومی را تشکیل دادیم.
وی افزود: در اروپا مفهوم خانواده از دست رفته و گرایش به ازدواج در کل دنیا کم شده است، چراکه از زیربار مسئولیت شانه خالی می‌کنند.
رئیس دادگستری رفسنجان تصریح کرد: در سال‌های اخیر طلاق در کشور ما روند عجیبی پیدا کرده و آمار این ده ساله گواه این مطلب است که شاهد کاهش ازدواج و افزایش آمار طلاق هستیم.
حجت‌الاسلام پورمحمدی عنوان کرد: طبق آخرین آمار در کشور هر چهار ازدواج یکی به طلاق می‌انجامد که بهت‌آور است.
وی تصریح کرد: یکی از اهداف غربی‌ها متلاشی‌کردن خانواده‌ها و هجمه به شخصیت زن است و با توسعه شبکه‌های فارسی‌زبان که در کشورمان 200 شبکه قابل دریافت است، می‌خواهند کانون خانواده را متلاشی کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی بیان کرد: صهیونیست‌ها 70 کانال تلویزیونی قابل دریافت در ایران دارند که دقیقا نوک پیکان و حمله‌شان، خانواده به ویژه زنان و مادران در خانواده است.
رئیس دادگستری رفسنجان با اشاره به اینکه طلاق آسیب‌های بزرگی به خانواده وارد می‌کند، افزود: بعضا بچه‌هایی که خانواده‌هایشان از هم جدا شدند در دادگاه‌ها برای طلاق مراجعه می‌کنند.
حجت‌الاسلام پورمحمدی در توضیح کارگروه تخصصی ازدواج و طلاق در شهرستان اظهار کرد: در این کارگروه  بهداشت، دانشگاه ولیعصر(عج) دانشگاه آزاد اسلامی، کمیته امداد، بهزیستی و ... همکاری می‌کنند.
وی در ادامه عنوان کرد: سال 94آمار ازدواج در شهرستان رفسنجان 2 هزار و 296 مورد و در سال گذشته 2 هزار و 349 مورد بوده که هفت درصد افزایش داشتیم.
پورمحمدی تأکید کرد: سال 93 آمار طلاق رفسنجان 535 مورد در سال 94، 366 مورد و سال گذشته 307 مورد بوده که کاهش داشته است.
منبع: دادگستری استان کرمان
captcha