استانداردسازی تبدیل به یک باور و اعتقاد شود
کد خبر: 3653642
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۰
رمضانی‌پور:

استانداردسازی تبدیل به یک باور و اعتقاد شود

گروه اجتماعی: امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه استانداردسازی باید تبدیل به فرهنگ شود گفت: استانداردسازی یک نیاز است که باید تبدیل به یک باور و اعتقاد شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمان، حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان دیروز دوشنبه، 24 مهر در جلسه شورای استاندارد که با حضور مدیرکل استاندارد استان کرمان برگزار شد، گفت: استانداردسازی یک نیاز است که باید تبدیل به یک باور و اعتقاد شود.
وی با اشاره به گزارش بهداشت مبنی بر آمادگی 20 درصدی مردم رفسنجان در مقابله با زلزله افزود: در این شهرستان با توجه به اینکه روی گسل قرار دارد، ساختمان‌هایی موجود است که فاقد استاندارد هستند و به استحکام‌سازی آن‌ها توجه نشده است.
امام جمعه رفسنجان با تأکید بر اینکه استانداردسازی باید تبدیل به فرهنگ شود، بیان کرد: اینکه بعضی دغدغه دارند، کارهای خود از جمله تولید را استاندارد شده، انجام دهند، ارزشمند است، همچنین نصب آسانسورهای استاندارد در ساختمان‌ها اهمیت زیادی دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.
وی تأکید کرد: توزین‌هایی که در شهر وجود دارد، باید حتماً استاندارد باشد که فردای قیامت جوابگو نباشند، توزین‌های زرگرها نیز دقت بالایی نیاز دارد که باید مد نظر قرار گیرد، در مبانی دینی ما هم بر محکم‌کاری تأکید شده و باید با استاندارد همراه باشیم.
captcha