تجلیل از اخلاق‌مداران جامعه ورزش لرستان در هفته تربیت بدنی
کد خبر: 3653684
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۴

تجلیل از اخلاق‌مداران جامعه ورزش لرستان در هفته تربیت بدنی

گروه اجتماعی: مدیرکل ورزش و جوانان لرستان از تجلیل از اخلاق‌مداران و فعالان فرهنگی جامعه ورزش لرستان، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از قهرمانان جانباز و معلول استان طی هفته تربیت بدنی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی‌یاور عزیزپور، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان سه‌شنبه، 25 مهرماه در جمع خبرنگاران در رابطه با برنامه‌های اداره‌کل تربیت بدنی در این هفته، گفت: هفته تربیت بدنی از 26 مهرماه آغاز و تا دوم آبان‌ماه ادامه دارد و شعار انتخابی برای هفته تربیت بدنی «ورزش، سلامت، فرهنگ و امید» انتخاب شده است.
وی دیدار جامعه ورزشی لرستان با مسئولان استان، تجلیل از اخلاق‌مداران جامعه ورزش استان، تجلیل از فعالان فرهنگی جامعه ورزش استان و افتتاح پروژه‌های استخر شنا و مجموعه سوارکاری شهرستان دورود را از برنامه‌های اداره‌کل ورزش و جوانان لرستان در هفته تربیت بدنی برشمرد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین غبارروبی گلزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده شهدای ورزشکار، تجلیل از قهرمانان جانباز و معلول و افتتاح خانه جوانان، برگزاری همایش پیاده‌روی عمومی و خانوادگی، برگزاری همایش دوچرخه سواری عمومی، برگزاری کوهنوردی عمومی و حضور آحاد جامعه ورزش در آئین عبادی ـ سیاسی نماز جمعه را از دیگر برنامه‌های این اداره‌کل به‌مناسبت هفته تربیت بدنی برشمرد.
عزیزپور برگزاری مسابقات ورزشی دانش آموزی، مسابقات ورزشی دانشجویی و مسابقات ورزشی طلاب، افتتاح سالن چند منظوره ورزشی شهید رستمی مقدم در منطقه گلدشت شرقی و افتتاح سالن باستانی شهید اسدالله حسنوند در شهرستان سلسله را از دیگر برنامه‌های هفته تربیت بدنی در لرستان اعلام کرد.
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان همچنین از برگزاری جشنواره ورزش‌های روستایی، جشنواره بازی‌های  بومی و محلی، تجلیل از قهرمانان برون‌مرزی سال ۹۶ استان، تجلیل از پیشکسوتان ورزش استان و تجلیل از باشگاه‌داران برتر را از دیگر برنامه‌های ورزش و جوانان لرستان در هفته تربیت بدنی برشمرد.
captcha