انتشار کتاب «زندگی روی پل» در مشهد
کد خبر: 3653685
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۷
تازه‌های نشر؛

انتشار کتاب «زندگی روی پل» در مشهد

گروه فرهنگی: کتاب «زندگی روی پل» با موضوع دینی و اجتماعی برای گروه سنی نوجوان توسط اعضای گروه ادب و هنر دفتر تبلیغات اسلامی مشهد منتشر شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، کتاب «زندگی روی پل» مجموعه داستان‌های کوتاه است که به همت اداره پژوهش اداره کل آموزش دفتر تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به چاپ رسیده است.
براساس این گزارش، همچنین این کتاب حاصل تلاش طلاب داستان‌نویس دفتر تبلیغات بوده است که از مجموعه 150 آثار 31 داستان قابل انتشار شناخته شده است.
این کتاب دستاورد اعضای حلقه داستان گروه آموزشی ادب و هنر اسلامی در مرکز آموزشی شیخ بهایی از سال ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۲ است. داستان‌های این مجموعه از وحدت رویه موضوعی تبعیت نمی‌کنند و در برگیرنده تجربه‌های فراوان و سبک‌های نگارش متفاوت هستند.
بیشتر نویسندگان این داستان‌ها، طلاب حوزه‌اند، طلابی که به درس و بحث معمول اکتفا نکردند و با ورود به وادی هنر، نشان دادند داستان را می‌فهمند و تلاش می‌کنند با بهره‌گیری از این هنر، هنر اسلامی را شکوه بخشند.
داستان‌های کتاب «زندگی روی پل» به رغم همه تفاوت‌های ساختاری و موضوعی در یک عنصر مشترک هستند که آن هم شامل، نوآوری، خلاقیت و بداعت در سبک و مضمون و از نقطه نظر روایتگری، قصه‌گویی، تعلیق و باورپذیری در جایگاه خوبی قرار دارند و استانداردهای داستان‌نویسی را رعایت کردند.
این کتاب توسط بوستان کتاب به قیمت 20 هزار تومان در 200 صفحه با موضوعات دینی و اجتماعی، جریان تبلیغی در قالب داستان برای گروه سنی نوجوان در چاپ اول منتشر شده است.
captcha