ظاهرا حواس‌تان نیست که اینجا بیشه شیران است
کد خبر: 3653696
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
بیانیه بسیج دانشجویی تربت جام در محکومیت سخنان ترامپ

ظاهرا حواس‌تان نیست که اینجا بیشه شیران است

کانون خبرنگاران نبأ: شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تربت جام طی بیانیه‌ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، شورای تببین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان تربت جام طی بیانیه‌ای سخنان ترامپ را محکوم کرد.
در این بیانیه آمده است: «بار دیگر چهره ظالم، خبیث و گستاخ رئیس جمهور آمریکا در سیاست‌های ضد ایرانی وی در سخنان اخیر او درخصوص سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و تعبیر خلیج عربی برای خلیج سرافراز و همیشه فارس برای همگان آشکار شد.
سخنان بی‌پایه و اساس رئیس‌جمهور نادان آمریکا در خصوص جمهوری اسلامی ایران و فرزندان پاک و راستین این سرزمین که هنوز در افکار محدود و نژادپرستانه خود است دور از انتظار نبوده و نیست و صحت رویکرد چهار دهه سیاست خارجی نظام جمهوری اسلامی و پیش‌بینی‌های دقیق رهبر فرزانه انقلاب در آغاز و ادامه مذاکرات را بر همگان نشان داد.
همه مردم جهان می‌دانند که رئیس جمهور آمریکا هیچ‌گونه سابقه سیاسی نداشته و نامیدن نام خلیج همیشه فارس به خلیج عربی، خوش خدمتی ترامپ به سران کشورهای عربی علل خصوص عربستان بوده تا با این خوش خدمتی به اهداف اقتصادی خود برسد.
سیاستمدارن آمریکا می‌دانند اگر سپاه پاسداران این نهاد مردمی و انقلابی نبود، دامنه تروریسم که آمریکا حامی اصلی آنان است تا امروز بسیاری از کشورهای منطقه را در برمی‌گرفت و آنان به هدف خود می‌رسیدند همین موضوع باعث شده است که رژیم صهیونیستی و آمریکا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را خاری در چشم خود بداند.
ما دانشجویان بسیجی شهرستان تربت جام ضمن تأیید اقدامات نیروهای مسلح به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید می‌کنیم؛ سپاه همواره در بحران‌های مختلف در حفظ هویت و اقتدار نظام جان‌فشانی کرده و همدل و متحد با سایر اقشار ملت، مدافع آرمان‌های والای نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و خواهند بود؛ ما دانشگاهیان هم خود را عضو کوچکی از مجموعه سپاه می‌دانیم و در مقابل مستکبران جهان می‌ایستیم.
بسیج دانشجویی شهرستان تربت جام ضمن محکوم کردن سخنان نابخردانه رئیس جمهورآمریکا اعلام می‌دارد: مبادا دولت‌مردان در دام اعتماد به اروپاییان هم‌پیمان آمریکا بیفتند؛ تنها اتکای دولت باید به خداوند متعال و توده‌های میلیونی ملت و دستاوردهایی باشد که با روحیه مقاومت و انقلابی‌گری به‌دست آمده است.
در پایان به رئیس جمهور آمریکا هشدار می‌دهیم؛  ظاهرا حواس‌تان نیست که اینجا بیشه شیران است، حواس‌تان نیست که ما همان نسل جوانیم که ثابت کردیم در ره عشق جگردارتر از صد مردیم و امروز تابع فرامین رهبری فرزانه‌ایم که در آن صورت خود دشمن باید بداند در هر کجا که بخواهد نفوذ کند آنجا گورستان آنها خواهد بود».
علیرضا سروی
captcha