جزئیات المپیاد راسخون پنج جزء جامعةالقرآن
کد خبر: 3653704
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۵

جزئیات المپیاد راسخون پنج جزء جامعةالقرآن

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: المپیاد راسخون پنج جزء اول قرآن ویژه حفاظ دوره تخصصی یکساله 96-97 جامعةالقرآن الکریم استان تهران و البرز برگزار می‌شود.

منیر روحی، مسئول روابط عمومی مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت جامعةالقرآن الکریم و اهل‌البیت(ع) استان تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: المپیاد راسخون ویژه حفاظ تخصصی دوره یکساله 96-97 پنج‌شنبه و جمعه، 27 و 28 مهرماه برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه این المپیاد در پنج جزء اول انجام می‌شود، اظهار کرد: فرصت مطالعاتی برای حفاظ 11 شعبه حفظ تخصصی استان تهران و البرز، فردا، 26 مهرماه در نظر گرفته شده است و پنج‌شنبه آزمون شفاهی شامل پنج سؤال 15 خطی به صورت همزمان انجام می‌شود.
روحی با اشاره به اینکه مرکز آموزش تخصصی حفظ قرآن نیز به تازگی در استان البرز به مجموعه حفظ جامعةالقرآن افزوده شده است، تأکید کرد: آزمون کتبی المپیاد در دو بخش حفظ و مفاهیم کتبی شامل25 سؤال چهار گزینه، جمعه، 28 مهرماه در دانشگاه علم و صنعت به صورت متمرکز برپا خواهد شد.
وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این آزمون 48 ساعت پس از آزمون کتبی می‌توانند از جزئیات نتایج و کارنامه نمراتشان در پایگاه اینترنتی مؤسسه جامعةالقرآن استان تهران بهره‌مند شوند.
captcha