راه مقابله با یاوه‌گویی‌های ترامپ، حفظ انسجام و اقدام انقلابی است
کد خبر: 3653705
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۲

راه مقابله با یاوه‌گویی‌های ترامپ، حفظ انسجام و اقدام انقلابی است

گروه سیاسی: امام جمعه شهرستان خاش گفت: برای مقابله با یاوه‌گویی‌های ترامپ، باید گروه‌های مختلف، انسجام و اتحاد داشته و هرچه بیشتر پایبندی خود به آرمان‌های اسلامی را نشان دهند؛ مسئولان نیز در مقابل، اقدامی انقلابی کنند.

حجت‌الاسلام غلامرضا دهقان، امام جمعه شهرستان خاش، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، گفت: سخنرانی دور از ادب رئیس جمهور امریکا، یک پیام دارد و آن اینکه امریکایی‌ها از ملت ایران و همچنین سپاه پاسداران، زخم خورده و کینه دارند.
امام جمعه خاش بیان کرد: ترامپ از زمان ورود تا کنون، تحت تأثیر رژیم صهیونیستی و رژیم آل سعود، سیاست‌های ضد ایرانی در پیش گرفته و بارها ملت ایران را مورد اهانت قرار داده است.
وی با بیان اینکه امریکا از اقتدار ایران در منطقه هراس دارد، ادامه داد: اظهارات ترامپ نه تنها نگاه مردم جهان را نسبت به ایران تغییر نمی‌دهد، بلکه بیش از گذشته، اعتبار خود امریکا را زیر سؤال می‌برد.
دهقان اظهار کرد: سپاه پاسداران در قلب مردم ایران جای دارد؛ سپاه در بخش‌های مختلف امنیتی، سازندگی و محرومیت‌زدایی، منشأ خدمات بوده و توهین‌های ترامپ سبب نخواهد شد مردم دست از حمایت سپاه بردارند.
وی افزود: برای مقابله با یاوه‌گویی‌های ترامپ، باید گروه‌های مختلف، انسجام و اتحاد داشته و هرچه بیشتر پایبندی خود به آرمان‌های اسلامی را نشان دهند؛ مسئولان نیز در مقابل، اقدامی انقلابی کنند.
امام جمعه خاش با بیان اینکه در نظام اسلامی، ملت و دولت همسو هستند، خاطرنشان کرد: با وجود همه اختلاف سلیقه‌ها، وقتی پای منافع ملی در میان باشد، همه گروه‌ها، مردم و مسئولان همسو با هم حرکت خواهند کرد.
captcha