تخصیص 42.5 میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال 96 به خزانه ابلاغ شد
کد خبر: 3653710
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۷

تخصیص 42.5 میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال 96 به خزانه ابلاغ شد

رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی از تخصیص 42.5 میلیارد تومان از بودجه قرآنی سال 96 خبر داد و گفت: واریز این بودجه به خزانه ابلاغ شده است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) فارس نوشت: محمدرضا داودآبادی فراهانی رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با بیان اینکه امسال 100 میلیارد تومان به عنوان بودجه قرآنی مصوب شد، اظهار داشت: در نیمه اول سال با رایزنی‌های صورت گرفته 85 درصد از این بودجه ابلاغ شد اما تاکنون مبلغی از آن واریز نشده است.

وی از تلاش برای تخصیص اعتبارات قرآنی خبر داد و گفت: دستوراتی در سازمان برنامه و بودجه ارائه شده است تا بخشی از بودجه قرآنی سال جاری تخصیص یابد.

داودآبادی فراهانی با بیان اینکه قرار است در مرحله اول 50 درصد از بودجه ابلاغی تخصیص پیدا کند، خاطر نشان کرد: بنا بر دستور مسئولان، خزانه باید نیمی از 85 میلیارد تومان بودجه ابلاغی را بررسی و در صورت تأمین اعتبار آن را تخصیص دهد.

رئیس کمیته تخصیص اعتبارات صندوق مشارکت توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به اینکه بودجه قرآنی هم‌اکنون فرآیند ابلاغ به خزانه را طی می‌کند، گفت: امیدواریم این 42 میلیارد و 500 میلیون تومان پیش‌بینی شده به زودی تخصیص پیدا کند تا دستگاه‌های مختلف بتوانند به خوبی برنامه‌های خود را اجرایی کنند.

به گزارش فارس، بودجه قرآنی سال 96 نسبت به سال گذشته نصف شد به طوری که در مجلس شورای اسلامی 100 میلیارد تومان برای سال جاری مصوب شد که 85 درصد این بودجه در تابستان ابلاغ شد و قرار بود تا پایان تابستان تخصیص یابد.
captcha