19 کلاس آموزش قرآن کریم در ایجرود دایر شد
کد خبر: 3653759
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
نظری:

19 کلاس آموزش قرآن کریم در ایجرود دایر شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود با اشاره به فعالیت کلاس‌های قرآنی اداره اوقاف و امور خیریه ایجرود در شهرستان گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹ کلاس آموزشی در راستای آموزش قرآن کریم در ایجرود دایر شده است.

غلامرضا نظری، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) از زنجان، اظهار کرد: اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ایجرود در راستای ترویج معارف قرآنی برنامه‌های متعددی دارد که یکی از آنها برگزاری کلاس‌های آموزشی در طول سال است که برای اقشار مختلف در روستاها و شهر‌های ایجرود برگزار می‌شود.

نظری با اشاره به اینکه اداره اوقاف و امور شهرستان ایجرود به سهم خود در تلاش برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در خصوص تربیت 10 میلیون حافظ قرآن کریم، فعالیت دارد، تصریح کرد: از ابتدای سالجاری تاکنون ۱۹ کلاس آموزشی در راستای آموزش قرآن کریم در ایجرود دایر شده است.

وی با اشاره بر اینکه سال گذشته ۲۷۰قرآن‌آموز در ایجرود آموزش دیدند، گفت: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، امسال ۳۰۰ قرآن‌آموز در ایجرود آموزش خواهند دید.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه ایجرود با بیان اینکه با کمبود فضا برای آموزش قرآن‌آموزان در شهرستان مواجه هستیم، عنوان کرد: خیرین حوزه قرآنی می‌توانند با وقف مکانی و مشارکتی در این راستا حضور موثری داشته باشند.

captcha