هیئت‌های مذهبی باید مرکز آموزش معارف دینی باشند
کد خبر: 3653777
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹

هیئت‌های مذهبی باید مرکز آموزش معارف دینی باشند

گروه شهرستان‌ها: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام، با اشاره به اینکه 180 هیئت مذهبی در شهرستان ثبت شده است، گفت: هیئت‌ها باید مرکز افزایش معارف و تعلیمات دینی باشند.

حجت‌الاسلام زاهدی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت‌جام در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی با اشاره به اهمیت حضور هیئت‌های مذهبی در ساماندهی و اجرای برنامه‌های مرتبط در شهرستان، گفت: از برکات شوراهای هیئت‌های مذهبی این است که کلیه برنامه‌ها به خود هیئت‌ها واگذار شده و از توان و ظرفیت آن‌ها در بحث ساماندهی و اجرای برنامه‌ها استفاده می‌شود.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان تربت جام، با اشاره به 180 هیئت مذهبی ثبت‌شده در شهرستان، گفت: هیئت‌ها باید مرکز افزایش معارف و تعلیمات دینی باشند.
وی بیان کرد: پنجم آبان‌ماه همزمان با سراسر شهرستان‌های استان با حضور هیئت‌های مذهبی، پنجمین دوره شوراهای هیئت‌های مذهبی در تربت‌جام برگزار خواهد شد.
زاهدی با بیان اینکه 16 نفر از مدیران هیئت‌های مذهبی شهرستان برای حضور در این دوره ثبت‌نام کرده‌اند، ادامه داد: پس از اخذ استعلام از مراجع ذیصلاح و دارا بودن شرایط، این افراد در زمینه خدمت‌رسانی رقابت خواهند کرد.
وی به برگزاری چهار دوره سه ساله این شوراها در تربت جام اشاره کرد و گفت: هفت نفر با رأی هیئت‌های مذهبی این شهرستان انتخاب خواهند شد و پس از این انتخابات، رئیس و دبیر مشخص می‌شود.
captcha