دوچرخه‌سوار حامل پرچم متبرک کربلا و شهدای دفاع مقدس وارد ياسوج شد
کد خبر: 3653814
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸

دوچرخه‌سوار حامل پرچم متبرک کربلا و شهدای دفاع مقدس وارد ياسوج شد

گروه فرهنگی: دوچرخه سوار حامل پرچم متبرک به حرم امام حسین(ع) و مزین به تصاویر ۶۲ شهید از ۳۱ استان کشور، وارد یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، روح‌الله بصیری‌نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده‌های شهداء از شهریار با دوچرخه آغاز کرده، پس از زیارت حرم امام حسین(ع) امروز، 25 مهرماه به یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد رسید.
بصیری‌نیا که سفر فرهنگی ورزشی خود را به نیابت از خانواده‌های شهداء با سه پیام تجلیل از ایثارگری ملت ایران در دفاع مقدس، حمایت از انتفاضه مردم مظلوم فلسطین و منتظران ظهور از شهریار با دوچرخه آغاز کرده، به یاسوج رسید.
وی گفت: حامل پرچمی مقدس و متبرک با تصاویر گرانقدر شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم که از هر استان یک یا 2 شهید انتخاب شده، است.
بصیری‌نیا خاطرنشان کرد: مسیر من از تهران به مشهد مقدس، شمال، شمال غرب از سمت استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، استان گلستان، مازندران، گیلان، اردبیل، آذربایجان شرقی و غربی و نهایتا به استان کرمانشاه و از آنجا از استان ایلام به شهر بدره و شهرکرد و نجف و کربلا است.
وی یادآور شد: در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس و همچنین شهدای مدافع حرم این سفر را آغاز کرده‌ام.
بصیری‌نیا که متولد گیلانغرب است، گفت: در یک سال گذشته تاکنون حدود 70 درصد از استان‌های کشور پهناور ایران را درنوردیده و تلاش دارم تا این پرچم که متبرک به حرم رضوی است را به حرم حضرت سیدالشهدا(ع) برسانم.
منبع: شبستان
captcha