رونمایی از نرم‌افزار «آدینه» در لرستان
کد خبر: 3653824
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۴

رونمایی از نرم‌افزار «آدینه» در لرستان

گروه فرهنگی: نرم‌افزار «آدینه» با هدف توسعه و ترویج فرهنگ نماز جمعه از سوی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در لرستان رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، ظهر امروز سه‌شنبه 25 مهرماه در گردهمایی ائمه جمعه غرب کشور که در محل سالن همایش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در حال برگزاری است، نرم‌افزار دینی «آدینه» رونمایی شد.
این نرم‌افزار تا ۱۰ روز آینده به‌صورت رایگان و از طریق کافه بازار در اختیار عموم مردم قرار می‌گیرد.
توسعه فرهنگ نماز جمعه، اطلاع‌رسانی در خصوص نماز جمعه و خطبه‌ها،  آشنایی عموم مردم با نهاد نماز جمعه و شورای سیاستگذاری ائمه جمعه از اهداف تهیه این نرم‌افزار خواهد بود.
یادآور می‏‌شود، استان لرستان از امروز سه‌شنبه، ۲۵ مهرماه به مدت دو روز میزبان گردهمایی ائمه جمعه غرب کشور ازجمله استان‌های خوزستان، همدان، کرمانشاه، ایلام و لرستان با رویکرد «بررسی مبانی تحکیم خانواده» است.
طی این گردهمایی در رابطه با محورهای همایش ازجمله تحکیم خانواده و سرمایه اجتماعی آن، فرهنگ‌سازی و تقویت تعاملات اخلاقی، خانواده، مقابله با جنگ نرم دشمن، ارائه الگوی اسلامی خانواده و ترویج سبک زندگی اسلامی، خانواده و آسیب‌های اجتماعی، نقش نماز جمعه در تحکیم خانواده بحث و بررسی و تبادل‌نظر خواهد شد و اساتید حوزه و دانشگاه در حوزه مسائل خانواده حضور خواهند داشت و مقالات و سخنرانی‌های ائمه جمعه غرب کشور در موضوعات مرتبط با خانواده ارائه می‌شود.
captcha