بزرگداشت «شهید حججی» در کتابخانه عمومی لشت نشا برگزار شد
کد خبر: 3653828
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸

بزرگداشت «شهید حججی» در کتابخانه عمومی لشت نشا برگزار شد

گروه فرهنگی: سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت گفت: مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با تجلیل از همسر یکی از شهدای مدافع حرم در کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی گیلان، پریسا کرمی، سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدای مدافع حرم گفت: شهید سرجدا محسن حججی شهیدی بود که همچون دیگر دلاوران ایران زمین، ندای هل من ناصر حضرت سیدالشهدا (ع) را در این عصر پاسخ داد و کربلا را دوباره زنده کرد.

وی با بیان اینکه گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا و رشادت های ایشان از وظایف و رسالت های یکایک ماست از برگزاری مراسمی به همین منظور در کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشا خبر داد.

کرمی ادامه داد: مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محسن حججی با تجلیل از همسر یکی از شهدای مدافع حرم در کتابخانه عمومی هفت تیر لشت نشا برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم ویژه که با حضور مسئولین بخش لشت نشا، مدافعین حرم، علاقمندان به کتاب و کتابخوانی و نیز اعضای این کتابخانه برگزار شد، همسر شهید رضی (یکی از مدافعان حرم استان گیلان) طی سخنانی به تشریح زندگی این شهید و نیز شهید حججی پرداخت.

کرمی خاطرنشان کرد: همسر شهید مدافع حرم در این مراسم هچنین در خصوص اهمیت جایگاه، تفکر شهدا و تاثیر مثبت آن در صلح و امنیت جامعه اسلامی مطالبی بیان داشت. گفتنی است این مراسم با تقدیر از همسر شهید رضی و تجلیل از رشادت‌های شهید محسن حججی و مدافعین حرم پایان یافت.

 

captcha