آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری
کد خبر: 3653842
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۵
جزایری خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در چهارمحال و بختیاری

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری از آغاز ثبت‌نام دوازدهمین دوره مسابقات قرآن جامعه کار و تلاش در استان خبر داد.

سید عباس جزایری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: در راستای ترویج فرهنگ قرآنی و ارج نهادن به تلاش‌های کارگران و تعاون‌گران و خانواده آنان در عرصه‌های قرآنی، دوازدهمین دوره مسابقات قرآن کریم جامعه کار و تلاش در استان برگزار می‌شود.
وی با اشاره به شرایط شرکت‌کنندگان در این مسابقات، بیان کرد: کارگران، کارفرمایان، تعاون گران و همسر و فرزندان آنان، افراد تحت پوشش بهزیستی و تأمین اجتماعی و همسر و فرزندان آنان به شرط داشتن سن بیشتر از 15 سال می‌توانند در این دوره از مسابقات قرآن کریم شرکت کنند.
جزایری قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ 10 جزء، 20 جزء، حفظ کل و مفاهیم قرآن را رشته‌های این دوره از مسابقات جامعه کار و تلاش خواند و اظهار کرد: کلیه رشته‌ها در دو بخش برادران و خواهران برگزار خواهد شد که در هر رشته تنها نفر اول یک برادر و یک خواهر به شرط احراز حدنصاب به‌عنوان منتخب و برگزیده استان تعیین شده و می‌تواند در مرحله کشوری حضور داشته باشد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان مهلت ثبت‌نام در این مسابقات را تا 11 آبان ماه سال‌جاری دانست و خاطرنشان کرد: آزمون مرحله استانی این مسابقات 24 آبان ماه در سالن جلسات اداره‌کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان و رأس ساعت 9:30 صبح برگزار می‌شود.
جزایری تصریح کرد: توسعه برنامه‌های قرآنی و فرهنگی در بین جامعه کار و تلاش از اولویت‌ها در استان است که سال جاری نیز تلاش می‌کنیم تا شاهد برگزاری هر چه گسترده‌تر این دوره از مسابقات در استان باشیم.
وی در پایان اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت ثبت‌نام در این مسابقات می‌توانند با شماره تلفن 03832224361 تماس بگیرند.

captcha