راهیابی یک مقاله از چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی
کد خبر: 3653850
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷

راهیابی یک مقاله از چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی

گروه فرهنگی: مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری گفت: یک مقاله از کانون استان به مرحله کشوری بیستمین جشنواره بین المللی قصه‌گویی راه یافت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، به نقل از روابط عمومی کانون، فرزاد رحیمی اظهار کرد: یک مقاله از کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری به مرحله کشوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی راه یافت.

وی با بیان اینکه در این مرحله پس از بررسی چکیده 182 مقاله توسط داوران، ۶۹ عنوان چکیده‌ برتر راه‌یافته به مرحله کشوری بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌گویی معرفی شد، ادامه داد: بر این اساس دبیرخانه‌ این جشنواره این آثار را که با موضوعات استفاده از زبان وجودی در قصه‌گویی، قصه‌گویی و رشد مهارت‌های اجتماعی در کودکان و نوجوانان، قصه‌گویی و تربیت دینی در کودکان و نوجوانان، کارکردهای روان‌شناختی قصه‌گویی در دنیای کودکان، قصه‌گویی در دنیای دیجیتال و چگونگی بازنویسی داستان‌های دینی برای قصه‌گویی خلق شده بودند بررسی و آخرین مهلت ارسال اصل مقاله‌ها را 20 آبان‌ماه اعلام کرده است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان چهارمحال و بختیاری افزود: از این استان مقاله بررسی منابع دیجیتال موجود در کتابخانه‌های کانون و نقش آن در فعالیت قصه‌گویی مربیان نوشته زیبا علیخانی، بهار ملک‌پور و ریحانه کیوانی به مرحله کشوری این مسابقات راه یافت.

رحیمی گفت: برگزیدگان نهایی، آذرماه معرفی می‌شوند و مقاله‌های برگزیده هم‌زمان با اجرای بیستمین جشنواره بین‌المللی قصه‌‌گویی خوانش خواهد شد.

captcha