فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان؛ پاسخ مردم ایران به اظهارات ترامپ
کد خبر: 3653867
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان عنوان کرد:

فریاد رسای «مرگ بر آمریکا» در 13 آبان؛ پاسخ مردم ایران به اظهارات ترامپ

گروه اجتماعی: حجت الاسلام اشجری گفت: مردم ایران پاسخ اظهارات گستاخانه و اراجیف رئیس جمهور آمریکا و دیگر سران استکباری جهان را با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله 13 آبان با فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهند داد.

حجت الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، اظهار کرد: آمریکای جنایتکار از آغازین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی ایران کوشید تا با تحریک و تطمیع متحدان خود در منطقه خلیج فارس و انجام اقدامات مداخله جویانه و تخریب نظام نوپای ایران و با طراحی و اجرای نقشه‌ها و دسیسه‌های مختلف از حمله رژیم بعثی عراق تا اجرای تحریم‌های گسترده، نظام مقدس جمهوری اسلامی را که برخواسته از رهبری داهیانه حضرت امام خمینی(ره) و ولایت‌پذیری و وحدت مردم ایران است از پای درآورد.

وی با بیان اینکه سردمداران آمریکا با خوی مستکبرانه، منافع خود را در ایجاد جنگ، ناامنی، تفرقه و اختلاف بین کشورهای جهان به ‌ویژه خاورمیانه جستجو می‌کنند، افزود: آمریکایی ها برای ایجاد رقابت تسلیحاتی و فروش تجهیزات جنگی از هیچ حقه و نیرنگی واهمه ندارند.

حجت الاسلام اشجری ادامه داد: بی‌تردید جمهوری اسلامی ایران با توجه به سیاست‌های خصمانه آمریکا و متحدان کودک‌کش آن در منطقه و همچنین تهدید رژیم غاصب صهیونیستی، هرگز نسبت به توانمندی‌های دفاعی خود بی‌تفاوت نبوده و برنامه دفاعی و بازدارنده موشکی را بیش از پیش تقویت خواهد کرد تا در مقابل زیاده‌خواهی طاغوتیان زمان و مستکبران گردنکش ایستاده و آنها را به زانو درآورد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان حضور مقتدرانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و خط مقدم مبارزه با تروریست‌های منطقه را عامل ایجاد صلح و آرامش برای مردم ایران و منطقه دانست و گفت: قطعا هرگونه اقدام دولت یا کنگره آمریکا علیه این نهاد انقلابی و مردم دلاور کشورمان بی‌پاسخ نخواهد ماند.

وی اضافه کرد: امروز آمریکا در صحنه بین‌المللی منزوی‌تر از گذشته شده و حقانیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر همگان آشکار گردیده است و به لطف الهی، ایران اسلامی با رهبری پیامبرگونه حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و اتکا به حمایت همه‌جانبه مردمی و توانمندی‌های نظامی در اوج اقتدار خود قرار دارد.

حجت السالام اشجری با بیان اینکه سخنان سخیف و عاجزانه رئیس‌ جمهور گستاخ و تازه‌کار آمریکا علیه ایران، نشان از عمق عداوت و کینه‌توزی استکبار جهانی از اقتدار، آزادگی و نفوذ جمهوری اسلامی ایران دارد، خاطرنشان کرد: تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر بدعهدی و غیر قابل اعتماد بودن شیطان بزرگ نشان‌دهنده آگاهی و بصیرت توده‌های مردم به ویژه دولتمردان در چگونگی مواجهه با دژخیمان خونخوار می‌باشد.

وی تاکید کرد: بلوف‌های سیاسی و گزافه‌گویی‌های هتاکانه اخیر ترامپ نه ‌تنها باعث انزوای بیشتر آمریکا در مجامع بین‌المللی شد و صدای اعتراض متحدان اروپایی آمریکا را درآورد بلکه باعث انسجام و وحدت بیش از پیش دوستداران نظام مقدس جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور گشت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان یادآور شد: بی ‌شک مردم ایران پاسخ اظهارات گستاخانه و اراجیف رئیس‌ جمهور کشور تروریست‌پرور آمریکا و دیگر سران استکباری جهان و ایادی دست‌نشانده و خودفروخته آنان در منطقه را با حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با فریادهای رسای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» خواهند داد.

captcha