آمریکا و اروپا دشمنان همیشگی ایران و اسلام هستند
کد خبر: 3653871
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲

آمریکا و اروپا دشمنان همیشگی ایران و اسلام هستند

گروه سیاست: عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه آمریکا و اروپا دشمنان همیشگی ایران و اسلام هستند افزود: همراهی اروپایی‌ها و دفاع از مواضع ایران حیلتی بیش نیست و نباید فریب این همراهی لفظی اروپایی‎‌ها را بخوریم.

آیت‌الله سید مصطفی موسوی اصفهانی رئیس حوزه علمیه استان همدان و عضو مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآنی (ایکنا) از همدان، بیان کرد: گرچه امروزه می‌بینیم که اروپایی‌ها از مواضع ما در برجام دفاع می کنند اما در پی آن با تاکید بر کاهش تسهیلات موشکی کشور به دنبال تنزل قدرت دفاعی ما هستند بنابراین نباید گول حرفهای آنها را بخوریم.
وی با بیان اینکه سخنان اخیر رئیس جمهور آمریکا چیز تازه‌ای نیست افزود: چهره پلید آمریکا 40 سال است که برای کشور ما مسجل شده و دلیل این شیوه برخورد با کشور ایران چیزی جز قطع منافعشان از کشور ما نیست چرا که در زمان پهلوی به راحتی منافع مردم این کشور را چپاول می کردند.
موسوی اصفهانی یادآور شد: گاهی سیاست‌های سران این کشور با لبخند بوده و گاهی نیز همچون صحبت‌های اخیر تند و گزنده است اما باید توجه داشته باشیم که در پس این لبخند و دستان مخملی مشت آهنی نهفته است .
وی با بیان اینکه آمریکا همان دشمن همیشگی ما است که در 8 سال دفاع مقدس حداکثر پشتیبانی را از صدام کرد، گفت: به گفته رهبر انقلاب، آمریکا شیطان بزرگ است و اکنون نیز می‌بینیم که از منافقان کشورمان به خوبی پشتیبانی می‌کند.
وی یادآور شد: آمریکا همان کشوری است که 300 مسافر بی‌گناه هواپیما را در آب‌های خلیج فارس به خون کشیدند اما متاسفانه برخی مسئولین ما تصور می‌کردند می‌شود از سر منطق با آنها سازش کرد گر چه رهبر معظم انقلاب همواره به قابل اعتماد نبودن آمریکا تاکید کرده بود.
عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: در چنین شرایطی باید بصیرت لازم را در ارتباط با دشمنان داشته باشیم و مشکلات خود را با اتکا به منابع داخلی مرتفع کنیم و چشم به بیگانگان ندوزیم.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رئیس جمهور کشورمان به خوبی جواب آقای ترامپ را دادند افزود: مسئولین کشور باید برای اتخاذ تصمیمات مناسب درباره برجام زودتر به خدمت رهبر برسند و مسائل را با مشورت با ایشان مرتفع کنند.
captcha