حلقه‌های صالحین؛ محلی امن برای مشارکت اجتماعی جوانان
کد خبر: 3653872
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰

حلقه‌های صالحین؛ محلی امن برای مشارکت اجتماعی جوانان

گروه اجتماعی: فرمانده پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت: حلقه‌های صالحین فرصت مغتنمی برای درک و تبیین اسلام در موضوع‌های مختلف و مکانی امن برای مشارکت اجتماعی جوانان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، محمدرضا شایسته، فرمانده پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا(ع)، 25 مهرماه در جمع حلقات صالحین این پایگاه اظهارکرد: یکی از مهم‌ترین و برجسته‌ترین مظاهر فداکاری، شجره طیبه بسیج است،که هم قبل از جنگ تحمیلی، حین جنگ و بعد از جنگ مشاهده کردیم که دارای برکات بسیار بزرگی بوده است.
وی افزود: ما در مقابل خون شهدا موظف هستیم تا با این حلقات یاد و خاطره و گذشت و فداکاری آن عزیزان را فرهنگ‌سازی و زنده نگه داریم.
فرمانده پایگاه انصارالحسین(ع) حوزه ۳۱۳ شهید دستواره سپاه ناحیه امام رضا(ع) گفت: باید رفتار، گفتار، کردار و آموزش‌های ما در این حلقات به گونه‌ای باشد که بتوانیم مسائل شرعی، عرفی و سیاسی روز دنیا را در این حلقات صالحین آموزش داده تا فرهنگ شهادت نمایان شود.
این مسئول بیان کرد: مربیان حلقه‌های تربیتی صالحین وظایفی به عهده دارند که بسیار مهم و قابل توجه است و موفقیت طرح در گرو توجه مربیان به این وظایف است.
شایسته تلاش برای ایجاد جوی صمیمی و عاطفی بین اعضای حلقه، برگزاری برنامه‌های پرشور و نشاط برای کودکان، حضور مداوم در مسجد و پایگاه را از جمله این وظایف دانست.
وی در پایان به سخنان اخیر ترامپ اشاره کرد و گفت: کشورهای بیگانه و غربی بدانند، تا سپاه و بسیج در ایران هست، ایران و ایرانی سربلند خواهد بود، اشخاصی همچون ترامپ بدانند که اگر کوچک‌ترین تحرکی در منطقه یا جهان علیه ایران روی دهد به اذن مقام معظم رهبری پاسخ جانانه به دشمنان می‌دهیم.
captcha