موکب‌های مجری طرح نائب‌الشهید مشخص شدند
کد خبر: 3653893
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۴

موکب‌های مجری طرح نائب‌الشهید مشخص شدند

گروه جامعه: مسئول کارگروه شاهد کمیته فرهنگی اربعین از تعیین موکب‌های ویژه مراسم اربعین که طرح نائب‌الشهید در آنها به اجرا در می‌آید، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) به نقل از پایگاه اطلاع رسانی الاربعین حسین عامریان، مدیرعامل کانون همبستگی فرزندان شاهد در تشریح اقدامات صورت گرفته برای طرح نائب‌الشهید در کارگروه شاهد کمیته فرهنگی اربعین، گفت: موکب‌های مرزی برای این طرح طی مسیر پیاده‌روی اربعین از نجف تا کربلا مشخص شده‌اند.
وی افزود: همچنین خادمان این موکب‌ها و ماموریت‌های آنان نیز تعیین شده‌اند که در ابتدای مسیر پیاده‌روی اربعین در نجف،‌ ستون‌های 860 و 285 به ارائه خدمات می‌پردازند.
عامریان همچنین از طراحی نرم‌افزاری به این منظور خبر داد و گفت: این نرم‌افزار به منظور استفاده در موکب‌های مسیر پیاده‌روی بر روی سیستم‌های موجود در آنها نصب می‌شوند که هر شخص علاقه‌مند به طرح نائب‌الشهید می‌تواند شهید مورد علاقه خود را انتخاب و کارت نیابت دریافت کند.
وی اظهار کرد: این نرم‌افزار در اختیار استان‌ها و تشکل‌ها قرار گرفته است که بتوانند پیش از شروع مراسم پیاده‌روی اربعین، کارت نیابت را صادر کنند و در اختیار زوار و علاقه‌مندان به طرح قرار دهند.

captcha