کلاس 40 نفره آموزش قرآن در اندرزگاه 7 زندان اوین
کد خبر: 3653896
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۷
امروز برگزار شد؛

کلاس 40 نفره آموزش قرآن در اندرزگاه 7 زندان اوین

گروه جلسات و محافل: پس از پنج ماه دوری از فضای زندان، اولین جلسه مربی قرآن زندان اوین با حضور زندانیان برگزار شد.

محمدحسن قریب مدرس و پیشکسوت قرآنی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با بیان اینکه بنا به دلایلی مدت پنج ماه بود که از فضای زندان و برگزاری کلاس قرآن در آن دور بودم، اظهار کرد: اولین جلسه قرآنی بنده در زندان اوین پس از پنج ماه دوری صبح امروز، 25 مهرماه برگزار شد.

مربی قرآن زندان اوین در ادامه تصریح کرد: کلاس قرآن امروز با حضور در حدود چهل زندانی که همگی ایشان به دلایل مالی در زندان هستند، برگزار شد و با توجه به اینکه این جلسه اولین جلسه بنده پس از پنج ماه بود، استقبال خیلی خوبی از کلاس شد.

قریب تصریح کرد: در این کلاس قرآن که در محل اندرزگاه هفت زندان اوین برگزار شد، برنامه‌های آموزشی مختلفی همچون روخوانی و روان‌خوانی، صوت و لحن، تجوید سطح 1 و 2 و حفظ قرآن کریم در دستور کار قرار داشت که به زندانیان ارائه شد.

وی در ادامه بیان کرد: همچنین، به طور ویژه برای حفظ قرآن کریم زندانیان فعالیت خواهیم کرد؛ چرا که برخی از ایشان دارای استعداد فراوان در زمینه حفظ قرآن هستند که ان‌شاالله بتوانیم در این زمینه نیز به اهداف مورد نظر دست پیدا کنیم.

مربی قرآن زندان اوین ادامه داد: برنامه‌های امروز کلاس قرآن، ابتدا با قرائت زیارت عاشورا و تلاوت قرآن کریم برای کارکنان زندان آغاز شد و در ادامه نیز کلاس قرآن ویژه زندانیان از ساعت 9 آغاز و تا نماز ظهر نیز ادامه داشت.

قریب در پایان سخنان خود تصریح کرد: کلاس قرآن ویژه زندانیان در زندان اوین طی تمامی ایام هفته برقرار است و بنده نیز هر روز برای برگزاری کلاس و برنامه‌های مختلف قرآنی در محل زندان حاضر می‌شوم.

captcha