افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه+عکس
کد خبر: 3653898
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳

افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه+عکس

گروه بین‌الملل: آیین افتتاح «مدرسه قرآنی مالزی» که به همت مؤسسه فلسطینی ـ مالزیایی «أمان» و با همکاری دارالقرآن‌ و سنت نواز غزه در این منطقه ساخته شده، برگزار شد.

افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزهبه گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) به نقل از پایگاه خبری alresalah.ps؛ در مراسم افتتاح این مدرسه قرآنی، شخصیت‌هایی از وزارت آموزش و پرورش فلسطین، مؤسسات جامعه مدنی، فعالان قرآنی و اهالی  نوار غزه حضور داشتند.

عبدالرحیم عاجز، مدیر مدرسه قرآنی مالزی در این مراسم گفت: فعالیت این مدرسه بر آموزش قرآن و تربیت نسل مفید و صالح متمرکز خواهد بود.

وی افزود: این مدرسه قرآنی در راستای تحقق 4 هدف مهم «تربیت صحیح با هدف ارتقای رفتار مثبت»، «استفاده از روش‌های نوین آموزشی»، «پالایش و تربیت قرآنی شخصیت‌ دانش‌آموزان» و  «ایفای نقش مثبت دانش‌آموزان در جامعه» راه‌اندازی است.

عمر صیام؛ مدیر اجرایی مؤسسه فلسطینی ـ مالزیایی «امان» نیز در این باره گفت: این مؤسسه در جهت ارائه خدمت‌رسانی به فلسطینی‌ها در غزه، کرانه باختری و قدس تلاش کرده و در راستای حمایت از بخش آموزش قدم برمی‌دارد.

عبدالرحمان جمل؛ رئیس دارالقرآن‌ و سنت الکریم نوار غزه از همکاری مستمر این مرکز با مؤسسه «أمان» تمجید کرد و افتتاح مؤسسه را رویدادی مهم  در زمینه نشر علوم قرآن و حفظ آن دانست/.

افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه


افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه


افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه


افتتاح مدرسه قرآنی مالزی در غزه
captcha