جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس مشهد برگزار شد
کد خبر: 3653899
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲

جشن آغاز آموزش قرآن در مدارس مشهد برگزار شد

گروه اجتماعی: جشن نمادین آغاز آموزش قرآن پایه اول دانش‌آموزان، امروز در ناحیه 6 مشهد برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، جشن آغاز نمادین آموزش قرآن پایه اول دبستان دخترانه شاهد تحقیقی در ناحیه 6 مشهد با حضور مسئولان آموزش و پرورش 25 مهرماه برگزار شد.
برنامه جشن قرآنی با قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دانش‌آموزان پایه اول آغاز شد، سپس  سرود ملی جمهوری اسلامی اجرا شد و بعد از آن با قرائت صلوات خاصه امام رضا(ع) برنامه‌ها ادامه یافت.
در ابتدای مراسم علیرضا شکیبا، رئیس اداره آموزش و پرورش ناحیه 6 مشهد ضمن خیر مقدم به میهمان اظهار کرد: مبنای کار ما بر این است که دانش‌آموزان مهارت‌های لازم برای روخوانی قرآن مجید را کسب کنند و با آداب خواندن قرآن آشنایی داشته تا بتوانند از مفاهیم قرآن در برخورد با پدر و مادر، دوستان، معلمان و جامعه استفاده کنند.
سپس علی موسوی پور، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران منطقه سه خطاب به دانش آموزان گفت: با اجرای دستورات و تعالیم قرآن می‌فهمیم که نباید دروغ بگوییم و با رفتارهای نادرست دیگران را آزار دهیم بلکه باید مهربان باشیم که این رفتار از آموزه‌های قرآنی است.
یادآور می‌شود، در ادامه مراسم دانش آموزان سرود شادی را اجرا کرده و برنامه با برگزاری بازی‌های قرآنی و مسابقات قرآنی مفرح پایان یافت.
captcha