اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در کردستان
کد خبر: 3653911
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹

اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز در کردستان

گروه فرهنگی: مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان از اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و فضای مجازی» از امروز، 25 مهرماه در کردستان خبر داد.

مهدی طالبی، مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، از اعلام فراخوان بیست و ششمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «نماز و  فضای مجازی» از امروز، 25 مهرماه در کردستان خبر داد و اظهار کرد: شرکت کنندگان تا 15 آبان ماه فرصت دارند تا مقالات خود را به دبیرخانه اجلاس ارسال کنند.

وی با اشاره به محورهای بیست و ششمین اجلاس نماز افزود: تولید محتوای نماز برگرفته از آیات و روایات، تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای، توزیع و نشر محتواهای نماز و ایده‌ها و تجربیات موفق نمازی از محورهای این فراخوان است.

طالبی بیان کرد: در بخش تولید محتوای نماز برگرفته از آیات و روایات شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در رشته‌های نمایشی، طرح‌های گرافیکی، پادکست‌های صوتی و استیکرهای نمازی ارائه دهند.

وی با اشاره به اینکه در موضوع تولید نرم‌افزارهای تلفن همراه و رایانه‌ای این آثار در زمینه بازی و سرگرمی، فرهنگی و آموزشی و چند رسانه‌ای باید باشد، عنوان کرد: در بخش توزیع و نشر محتواهای نماز و ایده‌ها آثاری در زمینه شبکه‌سازی موضوع نماز در شبکه‌های  اجتماعی بین اشخاص حقیقی و حقوقی، نشر محتواهای نمازی از طریق ساخت وب سایت‌های تخصصی نماز، ایجاد کانال ها و گروه‌های تخصصی نماز در نرم‌افزارهای پیام‌رسان تلفن همراه، اشتراک‌گذاری و بازنشر محتوای نماز مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان با اشاره به مهلت ثبت نام در این اجلا و ارسال مقاله بیان کرد: علاقمندان تا 15 آبان ماه سال جاری فرصت ارسال مقاله به دبیرخانه این جشنواره را دارند.

وی بیان کرد: نحوه ثبت نام در بیست و ششمین اجلاس «نماز و فضای مجازی» از طریق سامانهwww.namazportal.ir  است و زمان اعلام نتایج این همایش 10 آذرماه از طریق سایت ستاد اقامه نماز است.

مدیر ستاد اقامه نماز استان کردستان یادآور شد: به نفرات برگزیده رتبه‌های اول تا سوم در هر موضوع از محورهای فراخوان هدایای نقدی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

captcha