آموزش 100 آموزشیار قرآن کریم در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان
کد خبر: 3653915
تاریخ انتشار : ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵

آموزش 100 آموزشیار قرآن کریم در سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان از برگزاری دوره دوره آموزشیاری قرآن کریم با شرکت 100 آموزشیار در سپاه استان خبر داد.

سرهنگ عبدالحسین بنی‌تمیم مسئول عقیدتی ـ سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان با اشاره به برگزاری دوره آموزشیاری قرآن کریم در سپاه استان گفت: مأموریت‌های سپاه پاسداران خوزستان مبنی بر آمادگی همه جانبه هم در بُعد معنوی هم در بعد اعتقادی است.

وی اظهار کرد: سپاه پاسداران و معاونت تربیتی و آموزش عقیدتی ـ سیاسی دوره‌های متعددی برای تمامی پایوران هم رسمی، سرباز و هم برای بسیج قرار داده است که از جمله آنها برنامه تربیت آموزشیار قرآن کریم است. در این دوره ما 120 ساعت آموزشی برای شرکت‌کنندگان در نظر گرفتیم و به دنبال این هستیم که همه پایوران را با فرهنگ انسان‌ساز قرآن آشنا سازیم.

بنی‌تمیم ادامه داد: لازمه این کار این است که مربیانی داشته باشیم که آموزش ببینند و سپس وارد بدنه سپاه شوند و آموزش‌های لازم را در حوزه روخوانی، روانخوانی و تجوید قرآن کریم بگذرانند.

مسئول عقیدتی سیاسی سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) خوزستان گفت: آموزشیاران شرکت کننده در این دوره در حدود 100 نفر و از سطح نواحی مختلف استان هستند که به مدت یک ماه در مرکز تربیت آموزش اهل‌بیت(ع) معاونت تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی آموزش می‌بینند.

iqnakhouzestan@

captcha