برگزاری 720 جلسه قرآنی بین الصلاتین در 6 ماهه نخست امسال
کد خبر: 3653923
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱

برگزاری 720 جلسه قرآنی بین الصلاتین در 6 ماهه نخست امسال

گروه فعالیت‌های قرآنی: رییس عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی با اشاره به مهم‌ترین برنامه‌های قرآنی سال 1396 دارالقرآن عقیدتی ـ سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی گفت: برگزاری 720 جلسه قرآنی بین‌الصلاتین و 128 جلسه‌ قرآن صبحگاهی از برنامه‌های انجام شده در 6 ماهه نخست امسال بوده است.

حجت‌الاسلام علیرضا اسدی ارجمندی، رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: از ابتدا سال تا کنون برگزاری جشنواره ها و همایش های قرآنی شامل کارکنان و خانواده ها با دعوت از 350 نفر از خانواده های قرآنی در ستاد فرماندهی انتظامی استان، از دگر برنامه های قرآنی بوده است.
وی با بیان اینکه مسابقات قرآنی در رشته های ترتیل، تحقیق، درک مفاهیم، اذان و غیره در رده شهرستانی و استانی برگزار شد، ادامه داد: نفرات برتر این مسابقات برای حضور در مراحل منطقه ای و کشوری معرفی شدند.
وی توضیح داد: این مسابقات برای کارکنان فرماندهی انتظامی، خانواده ها، فرزندان و سربازان برگزار شد که سال گذشته 23 نفر در مسابقات منطقه ای شرکت، چهار نفر به مرحله کشوری راه یافتند که یک نفر در این مرحله مقام کسب کرد.
رییس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزاری 20 محفل انس با قرآن کریم در یگان ها و مجتمع های مسکونی برای خانواده‌ها و برگزاری 55 جلسه طرح میزبان نور «قرآن در منازل» در منازل کارکنان جهت انس خانواده ها و فرزندان با قرآن کریم را از دیگر برنامه های قرآنی سال 1396 دارالقرآن عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی در شش ماهه نخست امسال ذکر کرد.  
حجت‌الاسلام اسدی ارجمندی برگزاری محافل انس با قرآن کریم در طول ماه مبارک رمضان برای تمام یگان ها به صورت روزانه را از دیگر برنامه های مهم قرآنی ناجا عنوان کرد و گفت: در طول ماه مبارک رمضان، هزار و 707 محفل قرآنی در یگان های فرماندهی انتظامی خراسان شمالی برگزار شد.
captcha