پیام شهدای مدافع حرم؛ دفاع از اسلام ناب محمدی
کد خبر: 3653931
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۸

پیام شهدای مدافع حرم؛ دفاع از اسلام ناب محمدی

گروه معارف: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح البرز گفت: شهدای مدافع حرم با حضور پرشور خود در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) بر حفاظت از مکتب اسلام تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح البرز، 25مهرماه به همراه دادستان نظامی استان البرز و جمع دیگری از مسئولان سپاه این استان از خانواده شهید مسیب‌زاده دیدار کردند.
در این دیدار، رضا حسینی، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان البرز با قدردانی از خانواده شهید مسیب زاده گفت: امروز شهدای محور مقاومت مدافعان حریم حقیقی ولایت هستند.
وی افزود: نسل امروز با وجود آن که انقلاب و سال‌های دوران دفاع مقدس را درک نکرده‌اند، جانانه پای آرمان‌های انقلاب ایستادگی کردند و نمونه آن شهدای مدافع حرم هستند و شهید مسیب‌زاده همچون دیگر شهدای مدافع حرم در محور مقاومت از حریم اهل بیت(ع) به مقام شهادت نائل آمد.
 حسینی بیان کرد: شهدای مدافع حرم با حضور پرشور خود در دفاع از حرمین شریفه اهل بیت(ع) بر حفاظت از مکتب اسلام تاکید کردند.
این مسئول سیدالشهدا(ع) را الگوی واقعی شهدای مدافع حرم دانست و گفت: شهدای مدافع حرم با تاسی از سید و سالار شهیدان به دفاع از حریم حرم اهل بیت(ع) برخاستند و شهادت را آرمانی دست یافتنی در این حرکت و جوشش خود دیدند. 
وی در پایان ابرازکرد: امیدواریم هر یک از مسئولان و دیگر مردمان با تأسی به شهدا در مسیر آرمان‌های انقلاب  و شهدا گام بردارند.
captcha