طرح حفظ یکساله قرآن و نهج‌البلاغه در بروجن برگزار می‌شود
کد خبر: 3653939
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
حجت‌الاسلام کرمی خبر داد:

طرح حفظ یکساله قرآن و نهج‌البلاغه در بروجن برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامع الکلمه بروجن از آغاز ثبت‌نام طرح یک‌ساله حفظ قرآن و نهج‌البلاغه به صورت شبانه‌روزی در این موسسه خبر داد.

حجت‌الاسلام رسول کرمی، مدیر موسسه فرهنگی قرآن و عترت جامع الکلمه بروجن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این طرح در سال جاری ویژه آقایان و بانوان در شهرستان بروجن برگزار می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طرح حفظ شبانه‌روزی یک‌ساله برای دومین سال متوالی در این موسسه برگزار می‌شود، افزود: سال گذشته نیز 20 نفر از آقایان در این طرح شرکت کردند که حاصل آن پرورش 11 حافظ کل و هفت حافظ 10 تا 20 جزء قرآن و 2 حافظ نهج‌البلاغه بود.
حجت‌الاسلام کرمی شرایط ثبت‌نام شرکت‌کنندگان را رده سنی 14 تا 24 سال اعلام و تصریح کرد: همه امکانات رفاهی جهت اسکان و پذیرایی از شرکت‌کنندگان مهیا شده است.
مدیر موسسه جامع الکلمه بروجن با انتقاد از عدم حمایت مسئولان از برنامه و طرح‌های قرآنی، عنوان کرد: از مسئولان درخواست می‌شود تا از نزدیک برنامه‌های قرآنی را رصد کرده و مشکلات قرآنیان را احصاء کنند.
وی با اشاره به برگزاری دیگر طرح‌های حفظ قرآن و نهج‌البلاغه در این موسسه، بیان کرد: طرح دو ساله نیمه‌حضوری، طرح سه‌ ساله ساعتی، طرح شش‌ ساله ساعتی و طرح حفظ موضوعی قرآن و نهج‌البلاغه از دیگر طرح‌های موسسه جامع الکلمه بروجن در زمینه حفظ قرآن است.
حجت‌الاسلام کرمی انس و تدبر در قرآن کریم و نهج‌البلاغه، حفظ مفاهیم قرآن و نهج‌البلاغه، آشنایی با روش‌های برتر حفظ قرآن، دیدار با حافظان و چهره‌های برجسته قرآنی کشور، اعطای مدرک حفظی، امتیاز شرکت در آزمون کارشناسی ارشد جهت کسب لیسانس علوم قرآن و حدیث ویژه حافظان کل قرآن کریم، برگزاری کلاس‌های تفسیر و تجوید، بهره‌مندی از اساتید مجرب، اردوی زیارتی پایان دوره و استفاده از امکانات رفاهی، تفریحی و مسابقات ورزشی از برکات شرکت در دومین طرح حفظ یک‌ساله قرآن و نهج‌البلاغه خواند.
وی حفظ نهج‌البلاغه را به سبب ایجازهای متفاوت با قرآن لازم دانست و خاطرنشان کرد: در نهج‌البلاغه موضوعات به صورت کاربردی و ریز بیان شده است که می‌تواند راهنمای هر انسانی باشد.
حجت الاسلام کرمی در پایان تصریح کرد: علاقه مندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره تلفن 09136763457 تماس بگیرند. 

captcha