اجرای طرح ممیزی ایمنی 15 واحد صنعتی خراسان شمالی
کد خبر: 3653941
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶

اجرای طرح ممیزی ایمنی 15 واحد صنعتی خراسان شمالی

گروه اجتماعی: مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان شمالی گفت: با اجرای طرح ممیزی ایمنی 15 واحد صنعتی بازدید و مورد ارزیابی قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی استان، سیاوش وحدت مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با بیان اینکه در قالب این طرح ایمنی واحدهای صنعتی در مقابله با بلایای طبیعی نظیر سیل و زلزله و یا سایر خطران مانند آتش سوزی بررسی می شود، اظهار کرد: در قالب بازدید تخصصی، وضعیت ملزومات ایمنی واحدهای صنعتی مورد سنجش قرار می گیرد.
وی با بیان اینکه اجرای طرح ممیز ایمنی با همکاری شرکت مشاوره ای انجام می شود، ادامه داد: شرکت با مراجعه به واحد صنعتی، سوله، سالن خط تولید، انبار و آزمایشگاه را به لحاظ آسیب پذیری مورد سنجش قرار می دهد.
وی خاطرنشان کرد: پس از بررسی وضعیت ایمنی واحد، راهکارهای لازم برای کاهش آسیب پذیری به ویژه برای کارکنان و کارگران به صنعت گر در قالب مشاوره ارائه می شود.
 مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خراسان شمالی با اشاره به اینکه واحدهای پر خطر شناسایی و به واحدهایی که در سیستم ایمنی خود نقص دارند تذکر کتبی ارائه شده است، گفت: این طرح با هدف ارتقای سطح ایمنی و بهداشت واحد های صنعتی مستقر در شهرک های صنعتی انجام می شود.
وحدت اضافه کرد: تمامی هزینه های اجرای ممیزی و برگزاری دوره های آموزشی بر عهده شرکت شهرک های صنعتی استان بوده و برای واحدهای صنعتی کاملا رایگان است.
خراسان شمالی دارای 14 شهرک و نواحی صنعتی است که بیش از 150 واحد تولیدی و صنعتی با اعتبار 20 هزار میلیارد ریالی در این شهرک ها و نواحی صنعتی فعالیت دارند و سه هزار و 601 نفر نیز در این واحدهای اشتغال دارند.
captcha