تاکید جهاد دانشگاهی واحد قم و منطقه اقتصادی سلفچگان بر تشکیل دفتر مشترک همکاری
کد خبر: 3653942
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

تاکید جهاد دانشگاهی واحد قم و منطقه اقتصادی سلفچگان بر تشکیل دفتر مشترک همکاری

گروه اجتماعی: رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم و مدیرعامل منطقه اقتصادی سلفچگان بر لزوم تشکیل دفتر مشترک همکاری تاکید کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم امروز 25 مهرماه با حضور در منطقه اقتصادی سلفچگان با مدیرعامل این منطقه دیدار و گفت‌وگو کرد.
دکتر محمد حیدری رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم در این دیدار با اشاره به ظرفیت‎های مهم جهاددانشگاهی استان در زمینه‎‌های مختلف گفت: تلاش جهاددانشگاهی در زمینه رفع چالش‎های کنونی و فراروی کشور در عرصه‎های مختلف است و در همین زمینه نیز از ابزارهای مختلفی بهره می‎برد.
وی افزود: جهاددانشگاهی قم تجربه‎های موفقی در زمینه‎ تولید و عرصه محصولات بسیار مهم در شاخه‎های مختلف علمی داشته است که نیاز کشور را در این عرصه‎ها برطرف کرده است؛ تلاش علمی در عرصه‎هایی چون درمان ناباروری، سلول درمانی، کشاورزی و... به بالندگی امروز کشور کمک شایانی کرده است.
رئیس جهاددانشگاهی واحد استان قم، بیان کرد: از دیگر ظرفیت‎های مهم جهاددانشگاهی واحد استان قم در کنار فعالیت‎های پژوهشی و علمی و درمانی و خدماتی می‎توان به فعالیت‎های آموزشی در حوزه اشتغال و کارآفرینی و افزایش مهارت‎های کار، طب کار و.... اشاره کرد.
سیدمهدی طباطبایی مدیرعامل منطقه اقتصادی سلفچگان نیز در این دیدار با استقبال از گسترش فعالیت‎های مشترک بین این دو نهاد گفت: تشکیل یک دفتر همکاری مشترک بین جهاددانشگاهی واحد استان قم و منطقه اقتصادی سلفچگان می‎تواند زمینه‎های جدیدی را برای فعالیت اثربخش به منظور تقویت بنیه اقتصادی و فناوری و رشد استان در بخش‎های مختلف فراهم سازد.
وی تصریح کرد: این منطقه از حضور فعالانه جهاددانشگاهی واحد استان قم در بخش‎های مختلف و با توجه به ظرفیت‎های بالای این نهاد در ابعاد گوناگون، حتی تولید و عرضه محصولات دانش بنیان استقبال می‎کند.
captcha