قدردانی رئیس سازمان اوقاف کشور از رئیس کل دادگستری مازندران
کد خبر: 3653952
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰

قدردانی رئیس سازمان اوقاف کشور از رئیس کل دادگستری مازندران

گروه اجتماعی: نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای صیانت از موقوفات از رئیس کل دادگستری مازندران قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در راستای صیانت از موقوفات از رئیس کل دادگستری مازندران قدردانی کرد.
بخشی از متن قدردانی حجت‌الاسلام و المسلمین علی محمدی خطاب به حجت الاسلام و المسلمین تقوی فرد آمده است: به یقین خدمات ارزشمند جنابعالی در احیای موقوفات و نیات واقفین خیراندیش در جامعه اسلامی نزد خداوند متعال محفوظ و ان شاء الله باقیات و صالحات گرانقدری محسوب خواهد شد.
بدین وسیله از تلاش و همکاری موثرتان در صیانت از موقوفات و احقاق حقوق آنها تشکر و قدردانی می‌شود. سلامتی و سربلندی شما را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) و توفیق روزافزونتان را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پیروی از تدابیر مقام معظم رهبری(دام عزه) از خداوند منان مسالت می نمایم.
گفتنی است؛ این لوح سپاس امروز 25 مهرماه توسط حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حیدری جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران به رئیس کل دادگستری استان اهداء شد.
قدردانی رئیس سازمان اوقاف کشور از رئیس کل دادگستری مازندران
captcha