برگزاری آزمون روش‌های تدریس و طرح‌های آموزش قرآن در بروجن
کد خبر: 3653953
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
حجت‌الاسلام صالحی خبر داد:

برگزاری آزمون روش‌های تدریس و طرح‌های آموزش قرآن در بروجن

گروه فعالیت‎های قرآنی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن گفت: آزمون چگونگی اجرای طرح‌های آموزش قرآن کریم با حضور جمعی از مدیران و مربیان مراکز قرآنی شهرستان بروجن در اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید ابوالفضل صالحی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری، با اعلام این خبر، گفت: این آزمون با حضور جمعی از مدیران و مربیان مؤسسه‌ها و خانه‌های قرآن شهری و روستایی شهرستان بروجن، پنج‌شنبه 27 مهرماه جاری ساعت 10 صبح، در سالن اجتماعات این اداره برگزار می‌شود.
وی افزود: کارگاه آموزشی آشنایی با شیوه‌نامه‌ اجرايي برنامه آموزش قرآن کریم، باهدف رصد میزان توانمندی و ارتقای دانش مدیران و مربیان مؤسسه‌ها و خانه‌های قران شهری و روستایی و با حضور گروه آموزشی اداره امور قرآنی استان، در بهار 96 برگزارشده بود.
حجت‌الاسلام صالحی ادامه داد: چگونگی روش تدریس معلمان قرآن کریم، آشنا بودن با كليات و شیوه‌نامه اجرايي برنامه آموزش قرآن کریم، چگونگی برخورد با قرآن آموزان و ارائه گواهی‌نامه به قرآن آموزان در این کارگاه آموزش داده‌شده است.
 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بروجن اظهار کرد: منابع آزمون کارگاه آموزشی شامل؛ شیوه‌نامه‌های اجرايي، آموزش قرائت قرآن کریم سطح 1 تا 3، آموزش حفظ قرآن کریم، آموزش قرآن کودکان پیش‌دبستانی، آموزش ترجمه و مفاهیم و روش تدریس و روانشناسی است.
وی تصریح کرد: به کلیه کسانی که حد نصاب نمره 14 را کسب نمایند گواهی پایان دوره صادر می‌شود و از 3 نفر برتر تقدیر به عمل می‌آید.
یادآور می‌شود 24 مرکز قرآنی در شهرها و روستاهای شهرستان بروجن با مجوز اداره تبلیغات اسلامی فعالیت می‌کنند.

captcha