حمایت‌های مالی عملکرد مؤسسات قرآنی را ارتقا می‌دهد
کد خبر: 3653960
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲

حمایت‌های مالی عملکرد مؤسسات قرآنی را ارتقا می‌دهد

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیر مؤسسه حضرت زهرای مرضیه گفت: مؤسسات قرآنی در صورت حمایت‌های مالی و در اختیار داشتن فضای مناسب و مکفی آموزشی می‌توانند عملکرد مؤثری از خود به نمایش بگذارند.

مرضیه محبان، مدیر مؤسسه حضرت زهرای مرضیه در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از اصفهان، اظهار کرد: این مؤسسه در طول 10 سال فعالیت خود در منطقه زینبیه اصفهان در جذب افراد به فعالیت‌های قرآنی موفق عمل کرده است و بانوان جوان با شوق و علاقه در کلاس‌ها شرکت می‌کنند؛ ضمن اینکه ثبت‌نام دوره جدید مؤسسه نیز در حال انجام است.
وی بیان کرد: ما تلاش می‌کنیم فضای کلاس‌ها را شاد نگه داشته و کتب تفسیری را محور فعالیت‌ها و برنامه‌های آموزشی خود قرار دهیم و با پاسخگویی به سؤالات افراد، آنها را علاقمند ساخته و جذب کنیم.
محبان با اشاره به مشکلات پیش‌روی مؤسسه گفت: ما مکان ثابتی در اختیار نداریم و اگرچه تصمیم داشتیم فعالیت‌های خود را گسترش داده و کلاس‌های بیشتری برگزار کنیم، اما با محدودیت فضای آموزشی مواجه هستیم و حتی نتوانستیم از خیرین در این زمینه کمک بگیریم.
وی افزود: مؤسسه ما درآمدزا نیست و توان پرداخت حق بیمه اساتید و مربیان خود را ندارد و اگر به لحاظ مالی توجه بیشتری نسبت به آن صورت گیرد، می‌تواند عملکرد مؤثرتری داشته باشد. 

captcha