سه‌شنبه‌های مهدوی در شهر ارومیه برگزار شد
کد خبر: 3653980
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲

سه‌شنبه‌های مهدوی در شهر ارومیه برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم نهاد: به همت مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین، چهارمین برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی در شهر ارومیه برگزار شد.

زیبا پورنعیم، مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین ارومیه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) انگیزه خود را از برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی بیان کرد و گفت: پس از شهادت آقایان حسینی و شیرازی، از بانیان برگزاری سه‌شنبه‌های مهدوی در تهران، به فکر برگزاری این مراسم معنوی با نیت سلامتی امام زمان(عج) در شهر ارومیه افتادیم تا با گذر کردن رهگذران در آن لحظه و قرار گرفتن در این فضای معنوی، زمانی را با یاد امام زمان(عج) سپری کنند.
مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین ادامه داد: امروز سه شنبه 25 مهرماه، چهارمین مراسم سه‌شنبه‌های مهدوی را ساعت 9 صبح در شهر ارومیه و در یکی از معابر پر رفت و آمد این شهر(چهارراه سیروس، خیابان مدنی ۱) برگزار کردیم.
پورنعیم ادامه داد: در ابتدای راه برگزاری این مراسم، با امکانات کم و تعداد اندکی از دوستان شروع کردیم اما رفته رفته با استقبال خیرین و مردم شهر مواجه شدیم تا هرکس در این برنامه با نیت خیری که دارد شرکت کند.
مدیر مؤسسه قرآنی پیروان آل‌یاسین در رابطه با نحوه برگزاری این مراسم گفت: هر هفته قبل از شروع برنامه، یک جلسه هماهنگی برگزار می‌کنیم تا دیدگاه‌های مختلف در جهت بهتر برگزار شدن آن و یافتن بهترین مکان برای این برنامه را جمع‌آوری کنیم.
پورنعیم در پایان گفت: ما تمام سعی خود را کرده‌ایم تا در آن ساعت با پخش نذورات مختلف، نواهای مهدوی و گذاشتن عکس شهدا، برای زمانی هر چند کوتاه، ذهن مردم را به سمت معنویت و امام زمان (عج) سوق دهیم.
علاقه‌مندان برای اهدای نذورات خود می‌توانند به مؤسسه قرآنی پیروان آل یاسین به نشانی استان آذربایجان غربی، ارومیه، خیابان مدنی 1، مسجد عرب باغی مراجعه و یا با شماره تلفن‌های 2247149 _2234910 و 09141465049 تماس حاصل کنند.
در ادامه گزارش تصویری چهارمین برنامه سه‌شنبه‌های مهدوی را به همت مؤسسه پیروان آل‌یاسین در ارومیه مشاهده می‌کنید.
captcha