ترامپ خود را به دیوانگی زده تا دنیا را بترساند
کد خبر: 3653997
تاریخ انتشار : ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
حجت‌الاسلام موسوی شالی:

ترامپ خود را به دیوانگی زده تا دنیا را بترساند

گروه سیاسی: حجت‌الاسلام موسوی شالی گفت: یکی از شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی استکبار‌ستیزی است و نباید در برابر دشمن نرمش نشان داد؛ چرا که دشمنان برای مسلمانان دلسوزی نمی‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از حوزه علمیه حجت الاسلام سید شمس الدین موسوی شالی، در نشست بصیرتی سیاسی طلاب و اساتید مدرسه علمیه ایمانیه شهرستان تاکستان، گفت: انقلاب اسلامی چراغی نورانی است که هیچ گاه خاموش نمی شود، و پرچم انقلاب به اسم اسلام بلند شده و شاهد اثرات آن هستیم.

وی با اشاره به این که یکی از شاخص‌های مهم انقلاب اسلامی استکبار ستیزی است و نباید در برابر دشمن نرمش نشان داد، چرا که دشمنان برای مسلمانان دلسوزی نمی کنند، افزود: نظام جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهدا با اقتدار تر از همیشه در جهان مطرح و تهدیدات دشمنان و ایادی استکبار جهانی علیه ارزش های انقلاب و ارکان نظام بی فایده وبی اثر است.

استاد حوزه با اشاره به تلاش‌های دشمن برای نابودی اسلام و انقلاب، بیان کرد: دشمنان اسلام در طول تاریخ با اقداماتی چون به راه انداختن جنگ با امام حسین(ع)، قبول نکردن خلافت امیرالمومنین، کشیدن کاریکاتورهای متعدد از پیامبر اکرم(ص) و توهین به قرآن و هزاران نقشه دیگر همواره به دنبال راهی برای ضربه زدن و نابودی اسلام و مسلمانان بوده‌اند.

حجت الاسلام موسوی شالی به اظهارات اخیر رئیس جمهور مریکا علیه ملت ایران نیز اشاره کرد و گفت: ترامپ دیوانه نیست، بلکه خود را به دیوانگی زده است تا دنیا را بترساند و چند صباحی صحنه گردانی کند، ولی بداند که حرف های او علیه این ملت همیشه بصیر راه به جایی نبرده و نخواهد برد.
captcha